{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser på gulvet - Marsvin
  • #1   15. feb 2011 Det er marsvinet natur. Når man skal så skal man. Det kan man ikke lave om på.

    Men du kan lave dem en løbegård og så benytte hunde tæpper i den, eller vådligger lagen. Så tisser de ikke på selve gulvet.


  • #2   15. feb 2011 Ok tak for hjælpen smiley

  • #3   15. feb 2011 Jeg har fundet ud af at når mine begynder at snakke mere højlydt så skal de tisse og så er det ind i buret smiley

  • #4   15. feb 2011 Så er du heldig. For der er intet mønster i nogle af mines opførsel for hvornår de skal tisse så det er mere held en noget andet at dine gør sådan.

    Så generelt set må man lærer og leve med at marsvin tisser når de nu en gang skal.


  • #5   15. feb 2011 Ja det er ret heldigt. smiley

  • #6   15. feb 2011 Sortfod Ok mange tak for hjælpen

  • #7   17. feb 2011 jeg tror heller ikke du kan lære dem at de ikke må tisse på gulvet (med mindre du er en af de heldige der har fået dem lært at bruge en bakke i buret. for har de lært at bruge dén, vil de også bruge den udenfor, hvis de har muligheden for det)

    hvis du skal have håb om at lære dem det, skal du være over dem i sekundet de starter. Det har lært mine marsvin ikke at tisse når jeg sidder med dem. de bliver urolige og så kommer de ned i buret.


  • #8   17. feb 2011 Jeg tror altså det er mere den anden vej.. du har lært deres tisse-signaler at kende, og dyrene ved at du reagerer på dem. Det er nemlig helt normal adfærd for 98% af alle marsvin, at når de er oppe og skal tisse, så bliver de urolige. Der er bare rigtigt mange mennesker der ikke er obs på at det er et signal for at dyrene skal tisse, men ikke har lyst til at sidde i deres eget pis.

  • #9   17. feb 2011 Det kan du have ret i, lige med mine 2 nuværende ved jeg dog at det ikke er sådan, da de ikke blev urolige før i tiden, men bare lettede rumpen og tissede smiley

    men jeg har også kun været nødt til at lære dem det, netop fordi de ikke, som mine tidligere, netop blev urolige af sig selv


Kommentér på:
Tisser på gulvet - Marsvin

Annonce