{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Mia J
Mia J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31

Fam. på 3 søger marsvin {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Vi er en fam. på 3, far, mor og datter som søger et marsvin eller 2, da vi mener vores datter nu er stor nok til det ( det er ikke kun til hende) Vi har gennem mange år haft , hund, ørkenrotter, fisk og katte.
Men nu da vi kun har fisk tilbage savner vi et pelsdyr i vores lille familie igen. Vi har ingen krav om at det skal være en unge, men kan tilbyder et kærligt hjem, hvor den/de vil få masse en nus og opmærksomhed og græs at rende på.
Så hvis der er nogen som er ved at få kuld eller mangler et godt hjem til deres så er vi måske dem i søger.

Mvh
Fam på 3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fam. på 3 søger marsvin
  • #1   18. maj 2012 I burde slå denne annonce op på markedet. Så er der nemlig større sandsynlighed for at der er nogen som kontakter jer. I kan også prøve at gå ind på DMK's hjemmeside ( www.marsvineklub.dk) der finder i en opdrætterliste, hvor i også kan se hvilke racer opdrætterne har. Hvis racen er ligegyldig er der selvfølgelig også salgssider som dba, gul og gratis eller herinde under marked smiley

Held og lykke med at finde jeres kommende kæledyr.

• Mia J
    Mia J Tilmeldt:
    maj 2012

#2   18. maj 2012 Okay, jamen det vil jeg da gøre.. smiley tak for info.. er ny herinde så skal lige finde ud af hvordan det fungere:) Men tak smiley

• #3   18. maj 2012 Marsvin skal være mindst to, da de er flokdyr smiley

Ellers mangler der oplysninger om hvor I bor henne. For f.x. har jeg en sød unghun til salg - men jeg bor så i Albertslund, og det nytter komik ret meget hvis I bor i Hobro.

• #4   18. maj 2012 Jeg har kuld på vej hos både Brise og Kahlua fra min profil. Faderen er Eddie også fra min profil.

De skal begge føde inden for 2 ugers tid, hvis de har interesse.

• #5   18. maj 2012 Husk du ikke kun kan have et marsvin. De er flokdyr så du skal have mindst to.

• #6   18. maj 2012 Hej Mia.
    Kig forbi min annonce. Der er 3 flytteklar drenge.... meget skønne og søde smiley
    http://gnavergalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=22643

Jeg bor godt nok på Amager....
    Hilsen
    Frederik

• Mia J
    Mia J Tilmeldt:
    maj 2012

#7   19. jun 2012 Lige lidt mere til vores søgning, selvom der pt. er sat lidt ro på, men herhjemme er vi lidt tossede ang. farver så det er svin som ligner det som er på mit profilbillede vi søger.
    Vi søger stadig 2 køn er lige gyldigt, men helst 2 hanner hvis man skal vælge, men farverne må gerne være som den jeg har på mit profilbillede og den anden enten "magen" til eller nøddefarvet med tigerstriber smiley elelr andet som er mørkt eller har tigerstriber har også interesse smiley
    På forhånd tak smiley

Kommentér på:
Fam. på 3 søger marsvin

Annonce