{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
189 visninger | Oprettet:

Kan gamle kaniner blive sterile? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger vel egentlig sig selv, men bliver nødt til at komme med hele forklaringen - håber virkelig nogle har svaret på mit spørgsmål.

Skulle ned til mine kaniner i dag, så jeg kunne hente dem og sætte dem på græs. Men opdager, at min meget gamle hunkanin Perle var sluppet ind til hendes nabo, nemlig min hankanin Blacky. Det er meget uheldigt, og desværre min fejl - jeg skulle aldrig fjerne det bræt i mellem deres bure, som jeg troede var unødvendigt for at holde dem i hver deres bur. Det er sat op igen, og det burde ikke være muligt at ske igen, for det har været sådan de sidste mange år.

Mit spørgsmål lyder således: er det muligt at en gammel kanin kan være steril? Altså, at hun ikke kan få unger pga. hendes alder? For er virkelig bekymret, eftersom Perle er så gammel, og aldrig har fået unger før... Og jeg tænker at det måske er muligt, eftersom at nogle dyr og mennesker jo kan blive sterile med alderen. Blacky er også selv 7 år, kan det eventuelt være muligt for ham ikke at kunne lave børn?

Og nej, spørgsmålet lyder ikke om de kan blive neutraliseret.

Håber nogle kan hjælp, er virkelig nervøs på Perles vegne, specielt fordi jeg var så dum. Vær sød at holde jeres kommentar i en pæn tone, vi laver desværre alle fejl en gang i mellem.

Kommentarer på:  Kan gamle kaniner blive sterile?
Kommentér på:
Kan gamle kaniner blive sterile?