{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Kanin) hopstævne?
  • #1   22. feb 2015 At du har opbakning fra din forening samt tilladelse fra dem.

    Ellers plads nok


  • #2   22. feb 2015 Du skal først og fremmest have hjælp og godkendelse fra din lokalforening. Dernæst skal du overveje sammen med dem hvilke klasser der skal være. Det kræver at du er klar over pladskrav for de forskellige klasser hvis du fx vil afholde det i din have så du er sikker på banerne kan være der. Så skal du sørge for at have dommere til alle klasser hvilket kam være svært da man som dommer udefra oftest ikke vil dømme klasser man selv hopper så det kræver der kommer nok dommere som ikke deltager i alle klasser. Så kal du have spring til bane og til opvarmning som måske skal hentes og sættes tilbage. Det er ca 16-20 spring som selvfølgelig overholder reglerne. Du skal sørge for der er sekretær og tidstagere på alle klasser.
    Der skal bestilles præmier, oprettes stævne, tages imod tilmeldinger, laves startlister og skrives resultater ind til kalenderen efterfølgende!
    Det er vist i store træk men det kræver meget erfaring og en vis alder selv at stå for et stævne for der er mange ting at tage højde for men hvis du har en god lokalforening kan det være de vil hjælpe dig hvis du ligger område til og hjælper med at hente sping osv


  • #3   22. feb 2015 Da jeg holdte stævne her i Greve med min lokalforening (Roskilde) var de utrolig hjælpsomme. Jeg spurgte pedellen på en skole om vi måtte låne deres boldbane og det måtte vi godt. Da vi havde det på plads, fandt vi sammen ud af hvilke klasser der skulle være, derefter sendte formanden fra foreningen (Lisa) vores planlagte stævne ind til hopudvalget, jeg tog imod tilmeldinger og sammen lavede vi startlister. Dagen før stævnet hentede jeg nogle af springene, og Lisa tog resten med:)

  • #4   22. feb 2015 Okay tak smiley

Kommentér på:
(Kanin) hopstævne?

Annonce