{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Hopstævne i Greve den 27. Juli {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
Jeg holder et uoff hopstævne den 27. Juli, og et off i efteråret. Men nu indvetere jeg jer først og fremmest til det uoff.... Stævnet starter kl. 10.00 hvor den første klasse vil blive hoppet. Det koster 5 kr. pr. start, og der vil være kage og saftevand. Det er senest tilmelding den 24. Juli. Tilmeldingen sker via mail, hvor du skal sende mig følgende oplysninger.
Nu laver jeg et eks.:


Førers fulde navn:Cecillie Melisse Hein Kristensen
Kaninens navn: Mynte
Klasse(r) man vil stille: Let Lige
Evt bemærkninger?: ingen

Der skal laves en pr. kanin. Så hvis du skal have 3 kaniner med, skal der laves 3 tilmeldinger:-)

Vi hopper Mini Kroget, Let Lige, Let Kroget, Middelsvær Lige og Svær Kroget.

Spørgsmål modtaget gerne!

Glæder mig til at se dig!:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hopstævne i Greve den 27. Juli
  • #1   2. jul 2014 Hej Cecillie
    Min datter og jeg har en kanin, men han er desværre ikke den store springer og vi har heller ikke været dygtige nok til at lærer ham det.
    Jeg vil høre om vi må komme og kikke uden kanin, jeg synes det er vildt hvor dygtige kaniner kan trænes til og vi vil meget gerne overvære et stævne

    Hilsen

    Vinie


  • #2   2. jul 2014 Det må I da meget gerne:-) I kunne også prøve at tage ham med? Der hoppes jo også mini, hvilket max er 20cm højt:)

  • #6   2. jul 2014 Gry: Lyder super godt! smiley

    Cecilie: Nej smiley


  • #7   3. jul 2014 Når vi forsøger at hoppe med Nico så skubber han pindene ned. Jeg har sat pinde fast med elastikker, ved godt at det ikke er noget som nogen kaninkyndige vil forslå faktisk tværtimod, men jeg gjorde kun med 2 pinde og nu har vi prøvet med 3 pinde. Jeg kan ved at lokke med drops indimellem få ham til at hoppe en enkelt gang, men ellers så skubber han til pindene og bruger forpoterne til at forsøge at rive pindene ned.
    Jeg kan ikke se at du har skrevet hvor i Greve stævnet skal holdes den 27

    Hilsen

    Vinnie


  • #9   3. jul 2014 Vinnie: Det kan jeg godt se. Stævnet bliver holdt på Lilleholm 58, 2670 Greve, hvilket ikke er i min have, men på en stor græsbane/fodboldbane (Ved en skole ved navn Mosedeskolen) med masser af plads.

    Cecilie: Glæder mig til at se dig:-)


Kommentér på:
Hopstævne i Greve den 27. Juli

Annonce