{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Danmarks første ørkenrotte udstilling! {{forumTopicSubject}}

Ja nu må jeg dele den gode nyhed herinde også! smiley


Den første danske ørkenrotteudstilling er nu en realitet og er ved at blive planlagt smiley
I samarbejde med Dansk Hamster Forening ( www.hamsterland.dk) vil der d. 1. februar i Valby blive afholdt den allerførste danske udstilling af ørkenrotter.

Læs allerede nu lidt om de forskellige udstillingsklasser, kategorier - og ikke mindst hvad der bedømmes på hjemmesiden www.orkenrotte.dk under menuen "Udstilling".
De sidste praktiske detaljer er stadig ved at blive aftalt og vil blive offentliggjort snarest muligt smiley

Husk på - det er et begrænset antal ørkenrotter som kan blive bedømt, så vent ikke for længe med at melde til, når først tilmeldingen åbner smiley

Er der spørgsmål ifm. udstilling af ørkenrotter, så mail på show@orkenrotte.dk, så skal der blive svaret så hurtigt som muligt

Alle praktiske detaljer om tilmelding osv. vil blive klarlagt hen over de næste par dage på både hamsterland.dk og på orkenrotte.dk - hav tålmodighed smiley Det er første gang i DK vi skal prøve at have ørkenrotter på udstilling, så der er en del ting vi skal have på plads smiley

Jeg glæder mig rigtig meget! Jeg har knoklet r*ven ud af bukserne for at blive klar som dommer (med stor hjælp fra American Gerbil Society) til det her, så jeg håber virkelig at ørkenrotteejere derude vil bakke op om det smiley
Vi kunne jo håbe det blev så populært, at vi ender med at må uddanne endnu en dommer! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmarks første ørkenrotte udstilling!
Kommentér på:
Danmarks første ørkenrotte udstilling!

Annonce