{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

Aftenlæsning {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag
Ja som overskriften lyder leder jeg efter noget at læse i om aftenen. Det eneste jeg har læst og er blevet rigtig fanget af er Heartland serien jeg nu har læst 3 gange, og derfor gerne vil finde noget nyt.
Det jeg søger er som sådan ikke "heste bøger" men bare noget god læsning. Det skal helst være lidt "lige gyldigt" så man ikke skal koncentrere sig så meget eller forholde sig til noget. Tænkte noget i stil med eventyr samlinger, men kan ikke finde nogen foruden HC, Andersens jeg har læst mange gange.
Hvad læse i? Håber i har nogen gode forslag smiley


Kommentarer på:  Aftenlæsning
  • #1   20. feb 2017 Har du læst de originale HC Andersen? Der er afsindigt mange, men ved ikke hvor nemme de er at få fat i.
    Grimms eventyr er i samme genre som Andersen.
    Måske du kunne overveje at se på novellesamlinger fra forskellige forfattere. Det plejer at være ret lige til, selvom der også kan tolkes på ting. Jeg har en af Naja Marie Aid (mener jeg det staves) der er hyggelig.


  • #2   20. feb 2017 Nu læser jeg RIGTIG meget - og mange forskellige genre, men tænker om måske "skammer-bøgerne" ville være noget for dig? Ved ikke om de klassificere sig som værende for meget at forholde sig til, men dem jeg læste jeg selv da jeg var yngre, og mindes at jeg var ret glade for dem.
    Ellers er jeg lige blevet færdig med "outlander" samlingen. Den er lidt mere i et roligt tempo, omend der selvfølgelig stadig er en del handling i smiley


Kommentér på:
Aftenlæsning

Annonce