{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Forrædere over Mobil! (Pas på) {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle på GG!
Min Far er blevet ringet op af et nummer her for et par dage siden.. Der sagde de at de var fra Falck og spurgte om min fars navn var det-det-det, om hans adresse var det-det-det, og han svarede ''Ja,'' fordi at det var helt rigtigt.
Men så begyndte de og ville ha' hans kontonr. osv.
-Han lagde på, og sys' da at det var noget underligt noget og han vidste jo godt at det var snyd.

Det skal lige siges at en af vores bekendte er hos Falck, og slog nummeret op i databasen. Det fandtes ikke. Hverken på DeGuleSider, hos Nummeroplysningen eller andet.

For ca. en time siden ringede de igen. De spurgte om det samme, og min far fortalte dem at deres nummer ikke var i Falck's database, og at han ville advare folk om 'ham'. Hans forklaring var bare: ''Jeg kommer heller ikke sådan Rigtigt fra Falck''.

Når fanden først kommer op i min far, så bliver han sur!! :b Han fik sagt til dem at de skulle bare komme, så ville de få med ham at bestille.
-Han (telefonmanden) sagde at han hed det samme til fornavn som min far, og at han var fra Holland.. tsk.
Min far sluttede med at lægge på og sige at de bare kunne komme. Han sagde at de ville ringe en anden gang smiley
(Jeg synes at det var en smule 'forkert' handlet på min far's side, men på den anden side ville jeg have skældet dem ud som bare pokker. Så jeg ville have gjort det samme;) - Familiens temperament længe leve, hurra!)

Min Far og jeg diskutere om dette er en Politi'sag. Vi er lidt i tvivl om de ikke gider at 'gøre noget ved det.. Men vi tager det op alligevel.

Jeg ANER ikke om man må lægge nummeret herind for at advare andre, men har ladet vær' for gider ikk at ha' problemer med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forrædere over Mobil! (Pas på)
Kommentér på:
Forrædere over Mobil! (Pas på)

Annonce