{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

En "dejlig" overraskelse. {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley Har lige en lille, sjov men lidt småulækker historie som jeg gerne vil dele med jer.

Jeg har to katte, en hunkat på to år (Kelly) og en bette en på 20 uger (Malou). Den store kat er jæger til punkt og prikke, både fugle og mus tager hun med ind - og dette er til trods for at vi bor MIDT inde i Århus C, ved virkelig ikke hvor hun finder alle de mus. Nå men så igår kom Kelly ind med en mus lige efter vi havde spist aftensmad. Desværre (i den forstand at de til tider slipper fra hende og løber ind over vores gulv) slår hun dem ikke ihjel men giver dem til os levende. Vi roser hende selvfølgelig, men får smidt musen ud af hoveddøren. En halv times tid senere kommer hun så ind med en mere hvorefter hun også lige kommer ind med en mere, en mere og så lige en mere... Jeg er ikke dissideret bange for musene men har det ikke så godt med at skulle tage dem i halen og lukke dem ud igennem hoveddøren. Vi beslutter at lukke Kelly nede i kælderen da det tydeligvis er noget af en museaften og vi ikke gider at lukke flere ud smiley Min kæreste og jeg går så ind i stuen og varmer noget pizza og da vi kommer ind på mit værelse igen ligger lille Malou og halvsover i min seng. Jeg joker med "bare hun nu ikke har en mus med ind" og min kæreste svarer grinende at nu knaser det sikkert når han sætter sig ned. Han satte sig i sengen og jeg rettede lige på mit lagen der havde lavet en fold. Og der i folden lå der en lille, død mus. Jeg fik det største chok nogensinde og skreg op som jeg ved ikke hvad. Som om dette ikke skulle være nok fik Malou øje på den igen (hun måtte have "glemt" den da den holdt op med at bevæge sig) og giver den et ordentligt dask så den ryger ned under min seng. Det var så dråben for mig, for jeg synes altså at de mus er lidt ulækre. Så jeg tager Malou under armen og marcherer op for at hente et rent lagen og overlod musen under sengen til min trætte, halvsyge kæreste smiley Da jeg kom ned igen var den heldigvis skyllet ud i toilettet. Resten af aftenen havde jeg vildt paranoia, hver gang jeg hørte kattelemmen gå skulle jeg hen og kigge om de havde mus med ind, de frække katte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En "dejlig" overraskelse.
Kommentér på:
En "dejlig" overraskelse.

Annonce