{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Tysk kæmpe fodermængde {{forumTopicSubject}}

Hej GG
Jeg har købt en tysk kæmpe schecke for 2 måneder siden.
Men jeg er i tvivl om hvor meget tørfoder jeg skal give ham.
Jeg har været indenom læse på det, men jeg har fundet frem til flere svar. Nogle skriver de skal have 200g, andre skriver de skal have adgang til tørfoder hele døgnet rundt.
Har skrevet til avleren jeg købte ham af, men hun svare ikke :I

Ind til videre har han haft afgang til tørfoder hele døgnet rundt, men er i tvivl om hvad der er rigtigt.

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tysk kæmpe fodermængde
  • #1   7. okt 2016 Tørfoder, kalder man det ikke lige frem inden for kaniner *kraftfoder* - men skidt nu med det jeg ved hvad du mener. Men de piller man giver til kaniner, er faktisk noget der skal holdes på ét minimum så heller give alt muligt grønt, og så kun bruge det som tilskudsfoder.

    Men ønsker du kun at fodre med dette anbefaler man: 25g pr kg kanin

    Det eneste din kanin skal have fri adgang til er alt det hø den kan spise og alt det vand den kan drikke. Aldrig lad den få alt hvad den kan spise af kaninpiller - så heller sundt og godt grønt.

    Selv giver vi vores så lidt piller som muligt, men alt det hø de kan spise. Samt gulerødder, alt godt grønt og når jeg skriver grønt er det fra naturen ikke sådan noget som salat, agurk osv.! (mælkebøtter, æblegrene, hindbærblade, tørrede urter og tørrede brændenælder osv.) da vi forsøger at fodre så naturligt vi nu kan.


  • #2   7. okt 2016 Tak for hjælpen nubium smiley
    Han har også fuld adgang ti vand og hø smiley

    -hvad fodre du dine med? smiley


Kommentér på:
Tysk kæmpe fodermængde

Annonce