{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

næsepiercing?!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg fik piercet min næse for omkring 16 dage siden med en 1,2 mm ring og her for fire dage siden skiftede jeg ringen ud med en 0,8 mm ring. Jeg har de sidste to dage ikke kunnet dreje smykket? Er der nogen som evt selv har eller har haft samme problem som kan give mig nogle tips? Har læst på nettet at det kan være min hud er helet sammen med piercingen eller at det er tørret snot? Kan simpelthen ikke rykke min piercing uanset hvor hårdt jeg hiver og jeg har prøvet at smøre vaseline rundt om og at duppe varmt vand på inden jeg prøvede men intet virker. Er ved at blive bange..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  næsepiercing?!!!
  • #1   7. feb 2016 Det var da heller ikke meget tid du gav den til at hele smiley

    Formoder vi snakker piercet i - når du siger det - og ikke skudt i?

    Gør det ondt når du hiver i den? Kan du mærke noget omkring den, som indtørret blod, snot etc?

    Ellers ville jeg smutte forbi pierceren i morgen og lige få dem til at tjekke det smiley


  • #2   7. feb 2016 pierceren sagde at den ville kunne skiftes efter ti dage. Jeg fik den naturligvis piercet i! Ja det gør meget ondt og nej der er intet omkring den. Pierceren ligger over en halv time fra mig så det er svært lige at finde tid til det

  • #3   7. feb 2016 Jeg plejede gerne at give det lidt længere, for at lade det hele ordentligt op smiley

    Ville nok finde tid til at kigge forbi, selvom det er langt væk, for lige at få en med lidt kyndige hænder til at hjælpe med at løsne den!


  • #5   7. feb 2016 Har du husket at rense den hver dag? Da jeg fik lavet min, drejede jeg rundt på den ofte samt rensede med klorhexidin på den vatpind hver morgen og aften.

  • #7   8. feb 2016 Jeg fik godt nok skudt min i og fik besked på at jeg måtte skifte den efter to dage. Det er 10 år siden ca, men min sad også fast og den var også rigtig øm, men jeg blev ved med at forsøge at dreje den og skubbe den op og ned og den gav sig til sidst.
    Hvilken piercing har du skiftet til?? Da dem jeg brugte havde en kugle for enden og lidt tyk i det?


  • #8   8. feb 2016 skiftede til en ring


  • #9   8. feb 2016 Okay jeg ville stadig bare prøve at dreje den rundt for den heler jo stadig

  • #10   10. feb 2016 En piercer ville aldrig fortælle at du skulle skifte smykket efter 10 dage alene.

    En næsepiercing er en hård bruskpiercing ligesom en tragus. Du skal lade den være, og skifte til en stav hvis din næse ikke fungerer med en ring.


Kommentér på:
næsepiercing?!!!

Annonce