{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver I?
  • #1   6. jan 2016 Åh overspringshandlinger! smiley
    Jeg læser til eksamen/laver noter som jeg senere skal terpe. Har 2 eksamener slut januar med et voldsomt pensum og selvfølgelig 2 dage i træk, så det er lidt presset, men virkelig spændende fag! Lige nu har jeg gang i cancer hos familiedyr, og har Irish løs i lejligheden, hvilket er så hyggeligt.
    Og weekenden, eksamenslæsning smiley


  • #3   6. jan 2016 Fedt, Lulle!
    Selv har jeg bare forfærdeligt mange ting igang pt ..
    Jeg skal fremlægge mit projekt om unges alkoholvaner i uge 6. Jeg har lige inteviewet SSP/politiet i dag, og skal igang med at lave produktet (en app).
    Så skal jeg næste fredag aflevere alkoholrapporten på mindst 20 sider, hvor jeg kun har skrevet ét forsøg ind indtil videre ... ups.
    Så har jeg problemregningen på 5 sider, der også skal afleveres næste uge - den er jeg slet ikke startet med ..
    Outlinen er jeg faktisk næsten færdig med - wee.
    Og så har jeg lige opdaget, at jeg også skal analysere en tekst til på fredag. Avs.
    - jeg ønsker mig flere timer i døgnet, for hold op, hvor har jeg travlt med alt.

    Lyder hyggeligt, Cebena smiley


  • #4   6. jan 2016 Jeg har været ude og gå en laaaang tur med vuffen.

    I weekenden skal jeg passe datterens mens hendes far (min kæreste) og min storebror skal lege med computere


  • #5   7. jan 2016 Jeg føler med dig Katrine. Synes også selv der er pres på for tiden! Men vi bliver super kloge smiley
    Men virkelig fedt at du skal lave en app! Synes sådan noget er vildt spændende, - min kæreste er selv ret teknisk, så føler lidt med på sidelinjen, hahah.


  • #6   7. jan 2016 Normalt føler jeg mig selv okay teknisk, men synes dælme appen er svær. Jeg håber bare, at idéen holder - for efter at have snakket med SSP, læst og suget al viden til mig, så ser problemet ud til at være, at unge simpelthen ikke ved, hvornår de har fået nok - og så er det bare forsent. Derfor havde min makker og jeg tænkt, at lave en rimelig simpel app, hvor vi tager udgangspunkt i de tests lægerne laver på alkoholpåvirkede (forskellige spørgsmål), hvor man så kan få et fingerprej om, hvor påvirket man er - om man burde ringe efter nogen, tage et glas vand eller holde lidt igen osv. Politibetjenten var helt vild med vores idé, da vi fortalte den, og håbede faktisk, at sådan en app kunne blive aktuel en gang, for det var et stort problem de havde. smiley

  • #7   7. jan 2016 Sidder i sofaen og "Chiller" på gnavergalleri smiley

  • #8   7. jan 2016 Lyder afslappende, Lærke. smiley

    Jeg har fået skrevet 6 sider af min rapport ud af 20 - wee.


  • #9   7. jan 2016 Mine skills rækker til lidt i photoshop, men ellers ikke rigtigt, og jeg har slet slet ikke tiden til at sætte mig og lære mere smiley

    Men synes det er totalt sejt at I vælger at gøre det! Projektugen er vist steget til et andet niveau siden jeg havde min i 9. klasse smiley


Kommentér på:
Hvad laver I?

Annonce