{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Anne P
Anne P
Tilmeldt:
15. maj 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

askhim urter til hest, til kanin? {{forumTopicSubject}}

hej gg.

jeg har nogen askhims urter til min hest vallak når han får, for hingstet adfærd.

jeg kom så til at tænke på om vores snart 9 år gamle hankanin evt. kunne tåle dem og om de ville have samme virkning på ham?.

han er nemlig her de senere år begyndt at blive meget forstyrret af hans mande kanin hormoner og synes det er lige risikabelt nok at kastrere så sent.

urterne er 100% natur produkt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  askhim urter til hest, til kanin?
  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   7. jun 2015 har forsøgt mig tidligere men de dyrlæger her i nærheden der skulle være de mest kaninkyndige har virkelig ikke en hak forstand på hvad de snakker om og jeg vil nødig lade min dejlige drengs liv i deres hænder, har haft ham siden han var lille bitte og købt ham direkte for avler så vil ikke risikere noget med ham.

    også derfor jeg spørg først herinde da jeg har erfaret at der da er en del herinde der ved hvad de snakker om smiley


  • #4   7. jun 2015 Hvad er Askhim-urter? Hvad består de af?


  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   7. jun 2015 bor i det sydlige midtjylland nu.

    man kan finde mere info om askhims urter på deres hjemmeside:)


  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #7   7. jun 2015 L:
    hold dig venligst til emnet, jeg har prøvet alle "kyndige" dyrlæger her i området og det er bestemt ikke med gode erfaringer så nej, han skal ikke kastreres...


  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #9   7. jun 2015 beklager det var ikke for at snerre, men synes bare tit jeg bliver nød til at forsvare hvorfor jeg ikke vil kastrere ham. men han er 9 år gammel nu og vil simpelthen ikke risikere det efter alle de trælse episoder jeg har haft med dyrlægerne her omkring (ja nogen af dem er desværre os på den liste du har sendt). men når man sender sin dengang yngere kanin ind for at få et sundhedstjek og få ordnet negle og tænder og får en bedøvet kanin tilbage der mangler en klo og har blodrøde poter med forklaringen at han bare skabte sig helt vildt da de skulle klippe negle ja så sender man ham ikke derhen for en narkose når man selv uden problemer altid kan klippe hans negle..
    eller når man kontakter en dyrlæge får at høre mere om kastration fordi han dengang var begyndt at lave parrings ritualer ved ens fødder og derved nappede kærligt som jo er helt normal kanin adfærd men dyrlægen mener han er aggressiv og jo må have ondt på trods af at man forklare det igen og igen men hun ikke mener det er normalt.
    eller at når øjet løber og dyrlægen han anbefaler vat og kamillete til at rense det i..
    eller når en veninde ringer og græder fordi hendes kanin er syg en søndag aften og dyrlægens svar er at hun kan komme om mandagen og ellers må naturen jo gå sin gang, "det er jo bare en kanin"..
    ja så har jeg ikke meget tiltro til dyrlægerne i omegnen på trods af at jeg har prøvet dem alle..


  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #11   7. jun 2015 det er tre forskellige dyrlæger jeg snakker om her:/. vil jo selvfølgelig helst ikke hænge nogen ud, hvilket jeg jo heller ikke må men den ene af dem er på listen😔.

  • #13   7. jun 2015 At dele erfaringer med dyrlæger er ikke at hænge dem ud.
    Man kan fint skrive om sine oplevelser online, så længe man holder sig til det man selv har oplevet.
    Problemet opstår hvis man laver en blacklist e.l. med navne på. Det kan opfattes som injurier smiley


Kommentér på:
askhim urter til hest, til kanin?

Annonce