{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Nanna R
Nanna R
Tilmeldt:
12. mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Rottebur indretning? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg har lige fået min første tot. Og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indrette hans bur .. Jeg vil utrolig gerne købe en form for "Platform" til ham som kan sidde i hjørnet af buret. Men jeg mangler også trapper. Er der en/flere som ved hvor jeg kan købe denne form for rotte udstyr? og har i andre ideer til hvad jeg kan købe til min lille han-tot. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rottebur indretning?
  • #1   12. mar 2015 En burkammerat :).

    Mine holder af noget så simpelt som sådan nogle her, købt til en 5'er stykket.

    Ellers er zooplus.dk/zooplus.de god.


    profilbillede
  • Nanna R
    Nanna R Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   12. mar 2015 Jeg skal også ud og hente en burkamerat på mandag. smiley
    Hvor har du købt dem henne?


  • #3   12. mar 2015 Super. Det er det vigtigste nemlig :).

    Købte dem i fakta for en måned eller to siden, men IKEA har også nogle super gode ting til billige penge. Ellers er det bare at tage hen til din brugs og se om de har nogle små opbevaringskasser af plast der kan hænges op osv.

    Ellers er en gammel bluse eller et par gamle bukser hængt op også et kæmpe hit herhjemme :).


  • #4   12. mar 2015 Hængekøjer og andre ting de kan putte sig i og trapper og platforme kan man lave selv smiley

  • #5   13. mar 2015 Der lyder super godt at du får en lille ven til ham, det er det aller vigtigste smiley

    Der er lidt forskellige ting der kan købes i Ikea, f.eks. en krokig og andet smiley Det giver nogen "faste" områder i buret.
    Massere af hængekøjer er altid godt, jeg syer selv mine, men du kan også snildt lave dem ud af viskestykker eller aflagt tøj smiley Har du mod på selv at give dig i kast med at sy, er der en masse gode guides her: http://www.ratropolis.com/Rat%20Tutorials/Tutorials%20for%20Common%20Rat%20Hammocks%20and%20Accessories.pdf

    Derudover har mine tit papkasser fra når jeg køber ting på nettet, de er nemme at fylde op med avisstrimler og lidt godbidder, så er der både tl at bygge rede og til at gå og finde guffere smiley Der kan også fåes nogen halvlange hængebroer og reb hos zooplus.dk, dem har jeg ligeledes mange af. Derudover er sputniks et stort hit herhjemme!

    Som en afsats bruger jeg disse her, i den lange udgave; http://lux-shoppen.dk/traeblok-natural-living.html . De er gode til at sætte som en "trappe" i lågen til buret, som rotten så kan bruge når den skal rundt omkring smiley


Kommentér på:
Rottebur indretning?

Annonce