{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig?
  • #1   21. okt 2014 Her er meget mere inaktivt end tidligere ja..
    Men der er så heller ikke særlig meget seriøsitet herinde.. Alt for meget tøsefnidder og irrelevante tråde til jeg gider andet end lige glo herind en gang imellem - så hellere diverse facebookgrupper man rent faktisk får noget ud af.


  • #2   21. okt 2014 Von Fancy

    Ja det kan du selvfølgelig have rat i. Syntes bare det er rat vildt at dette "skift" er sket på nogle få måneder.


  • #3   21. okt 2014 Jeg ved ikke, hvordan det har været tidligere. Jeg er først blevet rigtig aktiv for nogle måneder siden. tænker her er lidt stille på Gnavergalleri - Især når man har prøvet Hestegalleri smiley

  • #4   22. okt 2014 Synes heller ikke der sker så meget for tiden smiley

  • #6   22. okt 2014 Jeg er blevet mere ind aktiv her inde, fordi jeg helt ærligt er pisse træt at af få proppet i halsen at her er "en hård tone" når det IMO slet ikke passer.
    Der har været et par tråde jeg har skrevet i, som er blevet slettet. I sær i den ene kom der så også en direkte idiotisk kommentar.
    Desværre er aldersforskellen så stor, og den måde man ofte læser på så forskellig, at mange ikke kan komme ud over at alle ikke er ens. Det bliver til sådan noget med, at folk starter med at antage, at hvis man er uenig, så sidder man og er sur og skælder ud.
    Så kan det jo helt logisk ikke give noget at sidde her inde.
    Ærgerligt egentlig... Men det hjælper så nok heller ikke at bazoom går amok med at lave om på sitet, så snart aktiviteten stiger.


  • #7   22. okt 2014 Pia: lige præcis, fik også lige smidt i hovedet den anden dag at jeg talte grimt, fordi jeg skrev "læs hvad jeg skriver :-)" fordi jeg i tre beskeder havde skrevet det samme, og var lidt træt af det, havde sat smileyen for at modtager af beskeden kunne se jeg ikke var sur (det er jo også det der efterlyses at vi voksne ikke bruger nok smileyer) derefter forklarede jeg det samme for 4. Gang, og skar endnu mere ud i pap, og igen satte glade smileyer.

  • #8   22. okt 2014 Men det er jo helt vanvittiget at man skal sætte smilier.
    Hvordan læser man en bog i dag? Det må da være et rent helvede at gå i skole, hvis man tror at al tekst i en bog bliver skreget i hovedet på en, fordi der ikke er gud ved hvor mange smilier.

    Ja, ironi mv skal man virkelig passe på med. Der skal folk lense én. Men alm. tekst burde flertallet altså kunne læse uden at tro at man er sur (og helt ærligt, får sider som denne mig til at forstå, hvorfor mange amerikanske sider har en aldersgrænse på 13).


  • #9   22. okt 2014 Hahaha. Jeg sidder med min telefon. Der skal stå kende, ikke lense xD

  • #10   22. okt 2014 Tænker præcis det samme smiley

  • #11   22. okt 2014 Jeg bruger stort set ikke GG mere, da jeg synes det er blevet useriøst og at der ofte bliver oprettet emner som allerede er oprettet 100 gange før. Og synes meget nemt det bliver til en masse tøsefnidder, hvis man ikke plasker ens svar til med en masse smileyer

  • #12   22. okt 2014 Ja, er sjælendt aktiv herinde. Synes desværre der er overflod i negativ stemning. Jeg ved virkelig ikke hvad det er. For HG fungerer jo virkelig fint og er ofte hyggeligt. Enten er hestefolk bare mere positive, selvom det kan jeg dog ikke helt tro på. Tror mere det skyldes at man lægger mere mærke til folks negativitet herinde pga antallet af brugere, hvor imod på de andre gallerier er der massere rare personligheder der overdøver.



  • #13   22. okt 2014 Se nu generaliseres der igen omkring negativitet.

    Så vil jeg dælme have lov til at generalisere omkring den overflod af den yngre generation som ikke kan finde ud af at uenig ikke er det samme som negativitet, mobning, hetz eller andet godt fra havet.
    Det er dem der gør at jeg ihvertfald ikke gider bruge ret meget krudt herinde. For det er godt nok trælst, på godt jysk, at prøve at hjælpe folk, som så derefter bliver tøsesure fordi de ikke får det ønskede svar.


  • #14   22. okt 2014 Curling generation sweet smiley
    Er man ikke enig er man en idiot, for der findes kun en rigtig mening, og det er altid min!

    Ironi kan forekomme


  • #15   22. okt 2014 Hvis det er normen nu til dags, så vil jeg sgu hellere være underlig, hehe

  • #16   22. okt 2014 Jaja, så kommer den med "den unge generation" igen. Læg mærke til at jeg ikke har omtalt mennesker, men omtaler den generelle stemme der i min opfattelse er.

    Men jo, kan da godt se at jeg kalder jer idioter mellem linierne. Det lidt morsomme er dog at I ikke KAN argumentere anderledes end at komme ind på ungdom, curling generation og at I føler jer kaldet idioter. Der må vel være noget om snakken siden I tager det så personligt at jeg omtaler den generelle stemning, som JEG opfatter den.

    Der findes flere rigtige meninger, Pia. Det er jo begrebet af en mening, og dets forskel fra fakta. Meninger hører til det enkelte individ, og skal accepteres om man er enig eller ej. Men det er dog altid tilladt at diskutere dem på et modent plan. Taler vi derimod om fakta, så er det den der kommer med de bedste og mest troværdige kilder der oftest har ret.
    Derudover kan jeg ikke helt forstå meningen i det du skriver? Det er som om du skriver at vi curlingbørn ikke kan klare andres meninger, for ellers er man en idiot. Men jeg har jo lige skrevet en mening om stemningen. Det er min mening. Den skal accepteres, for jeg synes ærligt at stemningen er dårlig. Så hvorfor skal min mening ikke også accepteres, uden der skrives som om jeg er idiot?

    Jeg synes derudover slet ikke at man kan kategoriserer det i generationer. Denne hjemmeside er fx et fantastisk eksempel på, at der findes idioter i både den unge, midterste og ældre generation. Så måske skulle vi enten bare acceptere at alle generationer er fuld af idioter, og at der er en masse i alle generationer, som kan finde ud af at opføre sig på et normalt plan. Eller også er ingen af os idioter, nogen er bare opdraget dårligt eller som curlingbørn.

    Det er faktisk en interessant snak.


  • #17   22. okt 2014 Du har slet ikke fanget ironien i det jeg skrev, på trods af at jeg skrev det var ironisk. Så er det jo håbløst.

    Bemærk desuden at du skriver I smiley
    Jeg kommenterer på at der er meget stor forskel på opfattelsen af det skrevne ord, og desværre er det sådan, især for den yngre generation, men absolut ikke kun denne, at det meget hurtigt opfattes som en gang røvhuller der skriver, når de ikke lige skriver som man selv gør.
    Men du understreger faktisk meget godt min pointe med det du skriver her til sidst.
    Du forstår ikke en pointe, du siger endda selv at du ikke forstår det. Men frem for at spørge ind til det, kommer du med en masse antagelser...


  • #18   22. okt 2014 Hør, så længe du går i troen om at jeg ikke forstod ironien, så er det jo helt fint. Så har du da fået en smule bekræftelse, om at jeg er et dumt curlingbarn. Og hvis det kan gøre dig tilfreds, så giver det gode menneske i mig, gerne give dig denne bekræftelse. Den tåler jeg godt at give dig, da jeg ikke selv har brug for bekræftelse i modsatte.

    Jeg bemærkede godt at jeg skrev "I" (er glad for du skriver det med stort. Der er mange som kommer til at skrive det med småt). Det er jo det ord man bruger, når man henviser til mere end en. Dvs man kan også bruge "jer" osv. men grammatisk passede det ikke i denne sammenhæng.

    Jeg kan ikke se hvad jeg skulle have spurgt ind til? Udover det spørgsmål jeg faktisk spurgte dig om, i den midterste del. Altså hvorfor min opfattelse skal angribes med at jeg jo bare er "generation curling", som man ikke kan skrive noget til uden man er idiot.... Når dit argument for det, var at man skulle respektere alles meninger, hvilket jeg er enig i. Men åbenbart ikke min mening, om at stemningen er negativ? Det er dette jeg ikke forstår, og hvis du vil svare på det, så svar da.

    Det nederste jeg skrev var bare noget der kunne være et interessant emne at diskutere. Hvorvidt det med generationer er rigtigt osv osv.




  • #19   23. okt 2014 Slap nu af Celina.
    Hvorfor hidser du dig sådan op?

    Jeg har ikke skrevet noget om dig nogen steder. Det er dig der har meget travlt med at være personlig smiley
    Ro på. Der er ikke nogen der er ude efter dig. Gå ud og nyd efterårsvejeret, lyder som om du trænger til det.
    Det er kun dig der opfatter dig selv som curling generation, det kan jeg reelt ikke gøre noget ved.

    Jeg vil gerne tage den med dig, men ikke før du drosler lidt ned for dine antagelser og personangreb.

    Men vil du ikke godt være sød at lade være med at sidestille min mening med sweets.
    Jeg kan godt give hende ret, lige som jeg kan komme med en ironisk kommentar der var myntet på den (overvejende) yngre generation, der har det med at tage alt personligt.
    Men det betyder ikke at jeg er sweet-leaf, og det lægger du op til. I det hele taget har du meget travlt med I og jer, som virker som noget du retter meget direkte mod specifikke personer. Jeg har faktisk lidt svært ved at finde lignende formuleringer, i de indlæg du reagerer på.


  • #21   4. mar 2015 Har altid haft den opfattelse, at bølgerne når højt på Bazooms fora. Det er mere den måde, meget bliver sagt på - Man behøver ikke pakke noget ind i vat, men man kan stadig svare folk i en pæn tone.

    Det, som ofte irriterer mig meget er, at debatter, der ellers kunne være spændende og saglige, går hen og bliver en omgang personlig mudderkastning. Men ellers vil jeg da mene, der til tider komme nogle gode, spændende debatter ..... Såfremt der bliver skrevet pænt til hinanden.


Kommentér på:
Er det bare mig?

Annonce