{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd!.
  • #1   20. aug 2014 Jeg har starter morgenen med at se en film, så var jeg ude at handle, og ellers brugt tid med mine svigerforældre, svoger og kæreste, med sejl tur, restaurant og biograf.

  • #2   20. aug 2014 Skole fra 8:00 til 15:30. Derefter hjem og igang med at rydde op og hygge med hunden. Senere tager jeg ud til hesten.

  • #3   20. aug 2014 Vågnede 7.25 og stod op med min kæreste, der skulle i skole. Så lå jeg lidt på sofaen og læse Allegiant, gik i bad, og derefter ned i byen. Skulle have skiundertøj og andre ting til rusturen på lørdag, så lige nu føler jeg mig ruineret. Men det er nok også noget med alle de bøger jeg skulle købe til studiet smiley Noget frokost senere, og så har jeg haft Fusse ude på værelset og taget billeder og video af ham, som jeg sidder og roder med nu smiley Så en tur i Harald Nyborg og køb en luftmadras. Så aftensmad og nu er Fusse ude igen, mens jeg roder med billeder og ser tv smiley

  • #4   20. aug 2014 Gad ikke stå op.
    Kom op alligevel, og fik knægten gjort klar og kørt ham i dagpleje.
    Hjem og stene lidt, så blev manden kørt på arbejde.
    Hjem og vaske op, og så kom jeg lige til at bruge 30 min på en tegning, så jeg pludselig havde travlt.
    Afsted til fys
    Hjemme igen med mere opvask og et bad
    Fik noget sen frokost. Surfede lidt.
    Så op og hente knægt i dagpleje.
    Hjemme igen hvor der blev leget lidt med ham inde hos farmor.
    Ud og købe ind til aftensmad, da jeg kunne konstaterer at vi ikke havde noget.
    Lave mad, spise, og så er vi nået til nu.
    Vi har leget med knægten, og nu skal han i seng. Så lidt blev det da til i dag...


  • #6   20. aug 2014 Tog i skole ved 8 tiden og kom cirka hjem ved 15 tiden. Fik så en kop te og en scones sammen med mine forældre derhjemme smiley
    Derefter har jeg taget en lur, snakket lidt med totterne og så spist aftensmad smiley
    Aften skal bruges på rotterne og Avengers smiley


  • #7   20. aug 2014 Gik først i seng klokken 5 imorges, så vågnede klokken 14, var oppe i 3 timer hvor jeg sad på skype og lyttede til at min kæreste, hans søster og bror sad og snakkede. Så gik jeg i seng igen, og sov til klokken 20, hvorefter jeg brugte en halv time på at snakke med kæresten, inden jeg lagde mig på sofaen igen.

    .... Som nogle af jer nok har gættet, er jeg syg. :b


  • #8   21. aug 2014 Ninja -

    Jeg er syg i dag smiley
    Gik i seng, nok 21.00
    Vågne nu.
    Falder snart om igen. smiley smiley


  • #9   21. aug 2014 I går var en lang dag for mig (nu her hvor jeg er gravid skal der ikke meget til for at jeg synes det har været en hård og lang dag) så min kæreste synes jeg skulle tage en lur på sofaen i går aftes inden vi ville spille lidt sammen, det blev til tre timer på sofaen (dumt, nu har jeg ondt i ryggen) også videre ind i min seng, hvor kæresten og jeg lige snakkede lidt med baby i maven, mens han sparkede

  • #10   21. aug 2014 Susse-

    Nååh. Tillykke. Ved i navnet `?? smiley smiley


  • #11   21. aug 2014 Nej ikke før han bliver født.

  • Helle H
    Helle H Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #12   21. aug 2014 Ja, jeg vågnede ved 10 tiden i går smiley Var absolut ikke i stand til særlig meget, så det blev kun til at lave en stak pandekager til aften. Og efter det, gå en 7-8 kilometers tur smiley Var ikke helt på toppen, så det var det eneste jeg kunne foretage mig.

    Tja, i dag.. Vågnede jeg for en halv times tid siden, og så skal jeg ud til mine heste inden så længe. smiley


Kommentér på:
Hyggetråd!.

Annonce