{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Kanin - Hedeslag eller hvad? (hjælp!) {{forumTopicSubject}}

Hej GG!

Mine kaniner står under halvtag året rundt (udendørs) de får kun morgen sol mellem 06.00 til 08.30 - der er solen ikke nær så varm og de har rum med skygge.

MEN især en af mine kaniner, vores hun kanin med unger lige nu, ser ud som om hun har det ekstremt varmt, eller der er i hverfald et eller andet galt. Hun ligger altid ned i buret hele dagen (ikke når hun bliver lukket ud i sen eftermiddag) hun ligger og trækker vejret enormt voldsomt, som om hun har et hedeslag. Men hun står i skygge, der er altid frisk vand og god plads til både hende og unger.

Vores anden kanin som bor lige under, har intet problem, slet ikke påvirket af varmen og trækker vejret helt fint.

Jeg har lige været ude hos kaniner nu (kl. 19.58) og hun ligner en som har har løbet et halv marathon som den trækker vejret sådan!

Hvad kan jeg gøre? den står i skygge, den kommer ud i løbegård hver dag som er på græs i skygge, frisk vand. Min mor synes det ligner at hun er ved at stille træskoene, fordi det ser ud som om den ikke har det så godt (kanin spiser og drikker vand som den plejer) - men den virker ikke syg, bare træt, meget træt. (kan selvfølgelig være af at have kaninunger, men det er hendes andet kuld, og hun har aldrig opført sig sådan)

Er det hedeslag? eller er det noget farligt, nogle som har oplevet det? eller oplever det?

Jeg har taget en video af det her kl.19.58, 2.juni 2014. Fordi det har stået på i tre dages tid. Så hvis nogle er interesseret til at se nærmere på det, kan jeg evt sende video, eller ligge den ind her.

Håber I kan hjælpe, tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin - Hedeslag eller hvad? (hjælp!)
Kommentér på:
Kanin - Hedeslag eller hvad? (hjælp!)

Annonce