{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Savnet af min kanin... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

For nogle måneder siden mistede jeg min 2 årige gamle kanin. Hun var i et stort bur i kælderen hvor min hund på 8 måneder var i samme rum. Min familie og mig var til fødselsdag, og da vi så kom hjem ved halv 6 tiden om aften. Fandt min far Ninka død i hendes bur. Min hund havde bidt hul i buret og var smuttet ind til hende, han har ikke bidt hende. Han ville bare lege, men min kanin døde af hjertestop, formentlig fordi hun blev stresset.

Jeg elskede min kanin overalt på jorden. Men da jeg fandt ud af at hun var død, var jeg ikke så ked af det. Selvfølgelig græd jeg! Men jeg tænke at sket er sket......

Selvom det er flere måneder kan jeg finde på at gå ned i kælderen for at fodre hende. Også går det op for mig at hun ikke er her mere, og jeg bliver mere og mere ked af det. Det er gået op for mig hvor meget jeg egentlig savner hende smiley

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at få det bedre. Er bange for at jeg ikke har nok tid til en ny kanin. Og så alligevel, for selvfølgelig vil jeg få tid til den. Kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal gøre?

Hele det her er skrevet med tårene løbende ned af kindene. Ved selvfølgelig godt I ikke kan hjælpe mig.... Men havde bare brug for at skrive mine følelser ned. Måske er der nogle af jer der har prøvet det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savnet af min kanin...
  • #2   19. jan 2014 Jeg har også prøvet det.. det er slet ikke til at sætte en finger på.
    Dog blev hun syg, så hun måtte aflives smiley

    - Men hvis jeg var dig ville jeg anskaffe mig en anden kanin, du virker til at have fint tid når du kan gå og tænke over det, og være på vej ned for at fodre den gamle.
    Jeg ville personligt ikke vælge en der ligner din gamle kanin, da der aldrig vil være en der kan erstatte den, og man ikke skal prøve at finde en der skal kunne.

    Men det lyder somom kaninen vil have det perfekt hos dig, så jeg vil ihvertefald (Hvis du har fjernet endten kaninen eller hunden så dette ikke sker igen, med sikkerhed) gerne tilbyde dig min Smilla, hvis det ikke gør dig noget det er en lidt ældre kanin der søger sit sidste og meget kærlige og luksus liv smiley


Kommentér på:
Savnet af min kanin...

Annonce