{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Herreløse kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har brug for hjælp.. Ved ikke om det skal være i en annonce eller om jeg må skrive det her. Ellers må i slette det. smiley
I søndags fandt min kæreste 2 kaniner som en havde smidt af på en lille vej. Meget kolde og vanrøgtet. De havde sår, og 2 cm lange klør. De er selvfølgelig blevet plejet og fået klippet deres negle. Mit problem er jeg ikke kan have dem. Her er trængt, jeg avler marsvin og skal snart have unger. Ville gerne beholde. Men mulighederne er der desværre ikke.
Der var en dame som kunne tage dem men hun er hoppet fra.
Vil hører om i ved evt hvem man henvende sig til eller om nogle af jer er interesseret i at tage dem. Jeg har kontaktet diverse internater og dyreværnet der er desværre ikke plads. Det er meget kælende og nyder at sidde hos en. Den ene tror jeg er en han er en lille løvehoved og den anden tror jeg er en hun kanin. En sort og hvid..
Hvis i er interesseret i at give dem et godt hjem eller videre formidle dem eller hvis i ved hvor jeg skal henvende mig må i gerne skrive herinde eller på 24669613.
Igen hvis det er postet helt forkert må i gerne skrive det vil bare dem det bedste. Vil ikke aflive dem da de er meget tamme og synes de fortjener en chance smiley
Have en god aften.
Ligger lige et billede med skal sige de går i hver deres bur nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herreløse kaniner
Kommentér på:
Herreløse kaniner

Annonce