{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Vild Med Dans eller Vild Med Allan-kaos {{forumTopicSubject}}

Hej Alle på ugens bedste dag smiley
Ser I Vild Med Dans nu ? Hvem holder I med ? Hvad synes i om de to knægtes start på Allan-SMS afstemning ? og Ekstra Bladets opbakning og bladets SMS koder direkte til folk der har meldt sig, men ikke engang følger med i programmet, og hele kaoset og debatten om Allan Simonsen ? TV2 ændrede SMS koderne midt i udsendelsen sidste fredag, var det godt eller upassende
Jeg synes, det er totalt latterligt. Jo, det er også underholdning, men der er ikke dans som de forrige år. Har I overhovdet en mening
Det er efter min mening til grin og næsten pinligt for Allan og Sofie Kruuse og de andre par. Jeg ville være gået ud hvis jeg var Allan. Folk raser simpelthen over det. Andre hylder og fejrer Allans måske sejr. Han dansede lidt bedre i aften, synes jeg, Kommer han i finalen. Jeg synes, det ku være sjovt at høre herinde. Hvad I synes om årets Vild med dans voksne, såsom unge ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild Med Dans eller Vild Med Allan-kaos
  • #1   15. nov 2013 Jeg synes det er utrolig synd for dem der godt kan danse, at de ryger ud på stribe og Allan går direkte videre. Men man kan ikke komme uden om at det er sådan programmet er opbygget, og det er jo et underholdningsprogram ikke et danseprogram. Men det er jo en skandale for programmet. Det er ikke Allans skyld, tvært imod har jeg faktisk ondt af Allan. Men jeg synes heller ikke han skal melde sig ud. Det er ikke hans skyld. Men det er virkelig ærgerligt at dem der er gode til at danse ryger ud på stribe.

  • #2   15. nov 2013 - Jeg tror godt vi kan regne med at Allan kommer i finalen, og det ville ikke undre mig hvis han vinder det hele.

  • #3   15. nov 2013 Holder helt bestemt med Mie og Mads :3 ( Mads er min kæmpe kærlighed *_* ) - Jeg synes de er dem der danser bedst, og passer bedst sammen.
    Allan Simonsen burde trække sig. Det kan godt være, at han ikke kan gøre for, at folk stemmer på ham, men så kan han mande sig op, og trække sig. Der er røget en masse gode dansere på grund af ham! smiley


  • #4   15. nov 2013 Har aldrig kunnet se en mening i det program, så jeg syntes det er ret skægt at det er blevet sådant et kaos. smiley

  • #5   15. nov 2013 Som Uffe Holm har udtalt: Han vinder og den der bliver nummer to vinder "rigtigt" smiley
    Synes TV2 selv er uden om det, De skal altid have en eller anden klovn med som ikke kan danse, og ja det udnytter folk i år smiley Men det er til grin for " begge parter" (tv2 og Allan og Sofie) og jeg fatter bestemt ikke hvorfor Allan ikke trækker sig smiley


  • #6   15. nov 2013 Ja, han ender nok med at vinde, jeg kunne ikke have sagt det bedre, Sofie. Nu må vi se. Jeg stemmer på Uffe og Karina, de får point nu..håber på et 10 tal.e llers ja holder jeg med Mads og Mie, Julia

  • #8   15. nov 2013 Nu skal han danse alene...

  • #9   15. nov 2013 ja 30 sekunder danser de alene. Hehe. Jeg kan heller ikke se meningen efter Allans enorme skovling af sms-stemmer. Ja. nu jeg tænker tilbage synes jeg også, at der altid er en eller anden klovn med, der ikke kan finde ud af det

  • #11   15. nov 2013 ... jeg ser ikke vild med svans... det har aldrig sagt mig noget, så jeg vil hellere se en god film.

  • #12   15. nov 2013 Omdans lige nu! Mads og Mie VS Mads Laudrup og Claudia Rex
    Stumpen: Nåhja. De hademails han får er lige at gå over gevind. Selføgelig har han ikke bedt om alle sms stemmerne, men det er ikke aå meget at gøre ved det


  • #13   15. nov 2013 Ja så fik vi fundet de 3 par til semifinalen næste fredag. Synd for Claudia og Mads der gik ud smiley Men sådan er "spillet"

  • #14   15. nov 2013 Allan for the win smiley

  • #15   16. nov 2013 Jeg holder med Allan og Sofie, og Uffe og Karina.
    Allan gør en lige så stor indsats som de andre par jeg syntes at det var latterligt at de ændrede SMS koderne og max antallet af stemmer det gjorde jo ingen forskel......
    Jeg håber at Allan og Sofie, og Uffe og Karina går hele vejen til finalen!


  • #16   16. nov 2013 min familie gider ikke se vild med dans fordi Allan Simonsen er med han bliver ved med at få dårlige kagter men han kommer altid vidder. jeg har også set at der var nogen som sponsoreret til at han skulle vinde der stod:husk at stemme på ALS smiley >:( det er ikke i orden syntes jeg hvad syntes i om det

  • #17   16. nov 2013 hvis jeg skal være ærlig så syntes jeg at det er for barnligt sådan at blive sur over at Allan går videre altså han træner mindst lige så hårdt som de andre og der er jo bare mange der er fan af ham... ....
    Der er IKKE nogen der sponsorere ham det er bare folk som er fan af ham som deler sådanne ting på bl.a. facebook twitter osv. jeg deler da også sådanne ting om at man skal huske at stemme på Allan det er der altså intet galt med!
    folk har lov til at lade være med at stemme på ham men man har altså også lov til at stemme ham videre jeg kan da godt forstå at han ikke bare kvitter han er blevet inviteret med så har han da også lov til at gennemføre!
    Det er grotesk at de laver SMS koderne om og sætter max antal på hvor mange stemmer man kan sende per gang bare for at få Allan ud de har sgu selv inviteret ham med det ville svare til at man inviterede nogen med til en fest og lod dem spise med til de to første retter og så bede dem om at gå deres vej! Det ka' man jo heller ikke tillade sig at gøre!


  • #18   21. nov 2013 Jeg holder med Allan og Sofie. Vild med dans er jo samtidigt også et underholdnings program, og det er Allan jo meget god til:) Man skal jo også tænke lidt på at Allan er en ældre mand, og han er faktisk god til at danse hvis man samlinger med hans ander. Jeg syntes at Allan han er super sej.


  • #19   22. nov 2013 Så røg Allan altså ud smiley Det havde jeg ikke troet.
    Det er sjovt, at høre hvad i synes og der er da forskellige meninger til det. Der er faktisk mange der syntes han skulle vinde.
    Nu er der noget ved en store finale næste fredag. Jeg holder med Uffe og Karina. Det er ugens bedste dag. Rigtig go weekend smiley


  • #20   22. nov 2013 Ja, der kom lige 5 facebook opdateringer om dagens udsendelse, så selvom jeg ikke fulgte med, ved jeg allerede alt om det smiley

    Men nu har Allan tid til at følge op på en eventuelt politisk karriere, han fik jo 20 stemmer til kommunalvalget heroppe i Aalborg smiley


  • #21   22. nov 2013 JAA, Alland røg ud smiley :D smiley :D smiley :D smiley smiley

  • #22   22. nov 2013 Jeg tror hele DK er i chok over at Allan røg ud smiley Jeg er egentlig også selv chokeret, men nu er det trods alt to værdige nydansere der er i finalen!
    Så er det bare spændende og se hvem der vinder på fredag smiley


  • #23   22. nov 2013 Jeg tror det er Mie og Mads der vinder, og dem der har fortjent det smiley

  • #25   22. nov 2013 Jeg vil ikke sige at et af parrene har fortjent det mere end det andet - jeg synes de begge har gjort det godt er fuldt ud værdige i finalen smiley

    Skal helt klart se finalen på fredag!


  • #26   23. nov 2013 Så skete det endelig! smiley

    Jeg holder klart med Mie og Mads smiley


  • #27   23. nov 2013 Min far følger Uffe og Uffe har selv sagt at den der bliver nr. 2 er den rigtige vinder så derfor bliver jeg vist nødt til at stemme på Mie og Mads på fredag smiley
    Men jeg holder stadig med Uffe og Karina smiley
    Over halvdelen af DK er i demonstration over at Allan er ude jeg tror at der er fejl i stemme tællingen de skriver inde på Ekstrabladet at op til flere teleslevskaber var nede i en del af showet, det var TV2 ligeglade med smiley
    TV2 vil under ingen omstændigheder vise stemmeresultaterne smiley
    Og....... Er det et tilfælde at han ryger ud på 50 års dagen på mordet på Kennedy eller hvad!?


  • #28   23. nov 2013 Heppede kun på allan fordi jeg kender ham eller hepper jeg på uffe og karina


  • #29   23. nov 2013 Solsikkedalen; det Uffe har udtalt med at den rigtige vinder kommer på andenpladsen var i forbindelse med Allans sikrede fortsættelse i konkurrencen - altså alle par var sikre på at Allan med garanti kom i finalen, og de rigtige (eller værdige) vindere ville være dem på andenpladsen..
    Men nu er situationen jo den at Allan røg ud, så de værdige vindere må jo ligesom være dem der kommer på førstepladsen smiley


  • #30   24. nov 2013 Det ved jeg godt smiley

  • #31   29. nov 2013 Hej. Så skal vi snart se Vil med dans Finale smiley Hep hep

    Ja. nu blev han jo stemt ud sidst, så nu må Uffe have ændret sig mht. 2 pladsen for nu kan det da kun blive dem der er bedst eller dem folk stemmer på der vinder. Tror ikke de har snydt med optælling af stemmerne

    Og lige et sidespring. Hehe.. Ah. Allan kan sikkert godt komme ind som lokalpolitikker i Ålborg kommune, men først kræver det jo, at han stiller op. Men det ville undre mig, hvis det næste der sker er at han bliver borgmester i Ålborg. Lidt for langt ude.. Men hvem ved. Der er da helt sikkert nogle der allerede har foreslået ham at gå til valg med et eller andet budskab omkring fodbold, og så skal det nok ende med han bliver valgt


Kommentér på:
Vild Med Dans eller Vild Med Allan-kaos

Annonce