{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Heidi J
Heidi J
Tilmeldt:
10. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kanin - ny ejer brug for tips {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer søde mennesker bag skærmen smiley

Jeg skal hente min nye kanin på lørdag. Jeg er første gangs køber men har før haft Marsvin, dog dengang jeg var barn så det var nok mest min far der passede den.

Min kanin skal gå så vidt muligt løs i min kærestes og min lejelighed, dog hvor den sover i buret. smiley

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvilken slags frugt og grønt de kan lide og hvilke de har godt af og sådan. Ved gulerødder er gode for deres tænder og at salat kan de også spise. Har læst et sted at bær vil kunne være gode godbider til dem. Er det sandt?

Ved de også skal have noget legetøj af en art og har igen læst et sted at pap-ruller(For toiletpapir og køkkenruller) kan være gode til dem evt. hvor man gemmer noget mad inden i og masser hjørnerne sammen så den skal arbejde for at få det ud smiley

Sådan set vil jeg bare gerne vide hvad i har af erfaringer med frugt og grønt fra køkkenet af og hvad man kan gøre for at aktiver det lille dyr. Regner dog med jeg skal træne lidt med den. Blandt andet se om jeg kan gøre den renelig smiley

Håber jeg får nogen gode råd fra jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin - ny ejer brug for tips
  • #2   12. nov 2013 Hej smiley
    Kaniner har ikke godt af salat, da det er meget vandindholdigt og derfor kan give dårlig mave, og næringsværdien er ikke høj. Istedet kan du fodre med fx rødbeder, peberfrugt, gulerødder, brocollie m.m (se nedenstående link) smiley

    Flere forslag til grønt:
    (link fjernet)


  • Heidi J
    Heidi J Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   12. nov 2013 Okay det vidste jeg så ikke helt smiley Men man bliver jo klogere hverdag smiley også grunden til jeg spørg for at være sikker smiley

Kommentér på:
Kanin - ny ejer brug for tips

Annonce