{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Underlige/sjove ting ved dig? {{forumTopicSubject}}

Hmm, ja. Får nu lyst til at lave et Underlige/sære/sjove ting ved en selv smiley
Kunne være sjovt at se hvilke "særheder" andre har.. smiley Ja, bare for hyggens skyld, hehe smiley Har selv utrolig mange, så vil da lige høre lidt om andres smiley

Venligst ingen kommentarer om at det ikke omhandler dyr eller noget i den stil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlige/sjove ting ved dig?
  • #1   12. sep 2013 Skriv også lidt om dig selv smiley

    Jeg sover bedst med 3 puder og 3 dyner + min kæreste smiley
    Jeg kan sove hvor som helst og når som helst.

    Jeg kan sikkert komme i tanke om andre senere.


  • #2   12. sep 2013 Jeg skifter tøj 2-3 gange om dagen smiley
    Jeg kan bruge flere timer på mit værelse og bare læse en bog smiley


  • #3   12. sep 2013 jeg er bage for min seng. xD

  • #4   12. sep 2013 Har det bedst når jeg har været ude ved min hest:-) Jeg snakker helt vild når jeg først kommer igang. Elsker slik men hader lakrids. Anti ryger:-) ja og meget mere

  • #5   12. sep 2013 Der er virkelig mange ting jeg kan komme på ;D
    Men kan da skrive nogle af dem smiley

    Er det ikke meget varmt med så mange dyner Susse :o?

    Gid jeg havde tøj nok til at kunne det, Emma ;-)..
    Hvorfor egentlig (:?



  • #6   12. sep 2013 Mia: Hæhæ fordi jeg har så tøj meget jeg vil gå med + jeg bliver i tvivl om det passer sammen smiley

  • #7   12. sep 2013 Okay.. Puha der er mange ting..

    Jeg har aldrig drukket en eneste sodavand i mit liv, eller noget der minder om det. Har kun smagt vand, juice, saftevand og kakao.
    Jeg vasker hænder hele tiden, og er meget "renlig" lidt for meget måske smiley
    Jeg har lært mig selv Svensk smiley Elsker Sverige alt for meget..
    Også griner jeg alt for meget..
    Jeg kan kun sove hvis der er FULDSTÆNDIG ro.

    Og mange flere smiley


  • #8   12. sep 2013 Jeg elsker hvidløg helt ekstremt! Heldigvis gør min kæreste også, så har vi lige dårlig ånde efter maden, haha smiley Vores lejlighed lugter tit af hvidløg, hvis man kommer udefra. Der er nemlig ingen emhætte.

    Jeg er en værre frossenpind og sov også førhen med 2 vinterdyner. Nu er de udskiftet med en dobbeltdyne, også vinterdyne smiley

    Jeg kommer til at gentage mig selv, når jeg bliver ivrig.

    Jeg har utrolig dårlig stedsans og kan virkelig ikke finde rundt eller huske vejen, jeg før har gået.

    Jeg elsker at købe køkkenting og andre madralaterede ting som skåle og glas, men jeg kan ikke finde ud af at lave mad.

    Jeg er vild med at spille Minecraft smiley


  • #10   12. sep 2013 Mia: begynd heller ikke på det med sodavand smiley havde ikke huller i tænderne før jeg blev 19, fordi jeg næsten aldrig drak sodavand. Kun det ene jeg har haft for stoppede forbruget at sodavand igen, nu er det kun sådan til særlige lejligheder jeg drikker det.

    Nej, for egentlig har jeg kun en dyne på, de andre skal bare være der..


  • #11   12. sep 2013 -Jeg hader mine øjne.
    -jeg hader senge.
    -jeg kan ikke gå 1 dag uden slik. Så kan man sku ikke snakke med mig for så er jeg godt nok sur.
    -og jeg HADER Adrømmekage og chokoladekage.


  • #13   12. sep 2013 Og jeg er sove'sur smiley jeg kan blive det mest vrede menneske i verden hvis nogle vækker mig når jeg sover.. Derfor vækkeuret findes.
    Hvis jeg ikke får min morgenmad så bliver jeg træls at høre på og være i nærheden af resten af dagen.


  • #15   12. sep 2013 jeg kan ikke bevæge mine hænder uden at mine håndled siger knæk! smiley mega irriterende smiley

  • #17   12. sep 2013 Haha okay Susse smiley Jamen hvis de bare er der, så varmer de jo heller ikke rigtig, så nu hiver det mere mening.. Tænkte at det måtte være frygteligt varmt hvis man brugte dem alle smiley

    Sigrid: Syntes virkelig du skulle tage at blive model! Du er virkelig smuk smiley

    Nåh ja...
    Jeg har også meget tøj på når jeg sover! Lange tykke bukser, uldstrømper, og lang ærmet trøje på smiley Om sommeren går jeg heller ikke i shorts. Jeg går i striktrøje, lange tykke bukser, og varme sokker. Jeg kan ikke lide at have sommertøj på, og jeg sveder aldrig i min varme mondering smiley



  • #18   12. sep 2013 - Jeg er totalt besat af The Mortal Instruments og The Infernal Devices og generelt bare det univers! smiley
    - Jeg vasker hænder hele tiden - eller de bliver ikke vasket, jeg skyller dem bare smiley Fx i morges hvor jeg børstede min bideskinne så ja det var tandpasta og koldt vand. Så gik jeg ind på mit værelse med den, gik ud på badeværelset for at skylle mine hænder og så ind på værelset igen for at hente noget smiley Totalt ubevidst handling smiley
    - Jeg sover med bideskinne fordi jeg skærer tænder og min kæbe låser smiley smiley

    Kan ikke komme på mere lige nu, men det skal nok komme smiley


  • #20   12. sep 2013 Fandt lige nogle til smiley
    -Jeg har en vane med at tage min nat bøjle af midt om natten (meget klamt)
    -Jeg elsker alt usundt og spiser næsten kun usundt mad smiley
    -Jeg hader vand og drikker næsten kun grøn te.
    -Jeg tænker på engelsk og blander engelsk og dansk sammen når jeg snakker.
    -Jeg har en uspecificeret form for autisme, jeg er talblind og jeg speed talker smiley


  • #21   12. sep 2013 Elizabeth : hvad stjerne tegn er du Ford vi minder meget om hinanden xD

  • #23   12. sep 2013 Når okay xD jeg er fisk xD

  • #25   12. sep 2013 Kom lige i tanke om en da jeg kørte kæresten til kasernen, jeg råber af folk inde i min lille bil, så de kan slet ikke høre mig når jeg sidder og råber, "så kør dog menneske" eller "vi må køre 50 her klaphat" (til folk der vælger at kører 30)

  • #26   12. sep 2013 Mhhhm.. Lad os se.

    Jeg knækker fingre+nakke når jeg keder mig eller bliver nervøs, og jeg kan ikke stoppe. Har prøvet mange gange, men bliver ved.
    Jeg elsker ristede løg. Jeg kunne leve af det hvis jeg fik lov.
    Jeg kan ikke stå op om morgnen, uanset om jeg går i seng klokken 20 eller 01:30 f.eks.
    Jeg er paranoid. Meget paranoid. Kan ikke tåle at se gysere, og det er lige før at selv scary movie er slem for mig. Det er pisse irriterende.
    Jeg er en vandhund, men alligevel er jeg bange for at bade i pools og i havet, fordi jeg er bange for at der pludselig kommer en haj eller noget.
    Jeg føler mig tit forfulgt eller udspioneret.
    Jeg dyrker motion når jeg er vred, sur eller ked af det. Kan snildt cykle 20km på en time hvis jeg er sur.
    Jeg føler hurtigt at folk bliver irriterede på mig, og at jeg virker irriterende.
    Stoppede først med at sove med lyset tændt for 1½ år siden fordi jeg var bange. Og er stadig mørkeræd.
    Jeg elsker at se speedway.
    Jeg ved ikke noget bedre end at sidde en regnvejrsdag og se teenage/romantik/komedie film under dynen på værelset med en kop varm kakao og chips.
    Jeg laver altid mine ting dagen før, nogen gange på dagen. Alligevel formår jeg at kunne få gode karakterer.
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal agere blandt mange mennesker, og går i panik hvis nogen er kede af det. Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.
    Og så spiser jeg helt vildt, fordi jeg keder mig..

    Eh.. Ja.


  • #27   12. sep 2013 Åh ja, jeg udskyder alt til sidste øjeblik. Lektier, at gøre mig klar for at nå toget, oprydning og alt muligt andet. Det er en forfærdelig dårlig vane.

  • #28   12. sep 2013 Jeg kan slikke mig selv på albuen, HADER file og har en svaghed for æsker xD

  • #29   12. sep 2013 Lulle - Jep, det er virkelig en dårlig vane..

  • #32   13. sep 2013 Jeg er en drage om morgenen smiley

  • #34   13. sep 2013 Sacha: Ufatteligt at stort set alle mine, det passer på mig også smiley
    Alle sammen.. Men orkede slet ikke at skrive så mange.
    RISTEDE LØG smiley smiley


  • #35   13. sep 2013 Sacha: ja ristede løg ! Min kæreste synes jeg er rigtig underlig når jeg går i køkkenet og henter bøtten med ristede løg og bare spiser dem uden noget til.

  • #36   13. sep 2013 Jeg kan ikke lide lasagne og leverpostej, hvilket vel egentlig er en meget normal ting at kunne spise smiley

  • #37   13. sep 2013 Mia - Haha sjovt!

    Susse - Der findes intet bedre end bare at spise en masse af dem!


  • #39   13. sep 2013 Lulle: det kan jeg heller ikke. Men jeg elsker at lave lasagne men spiser det ikke.
    Min nevø vil altid have leverpostej når han kommer hjem til mig, men vi har det aldrig for hverken mig eller kæresten spiser det.. Men min nevø siger på snart 5 år siger "jeg moster det er altså min livret hjemme hos dig"


  • #40   13. sep 2013 I just love burgers...

  • #41   13. sep 2013 Også mig!

  • #42   13. sep 2013 Rigtig meget! smiley

  • #44   13. sep 2013 Mia, skønt!
    Fordi der er skåret burger ind i mit hjerte!


    - Men Sushi er bedre faktisk :I smiley


    profilbillede
  • #46   13. sep 2013 Sushi smiley

    BURGER smiley


  • #47   13. sep 2013 - Har aldrig set en gryser.
    - Har aldrig drukket.
    - Kan sove hvor som helst når som helst
    - Der skal rigtig rigtig rigtig meget til før jeg fryser/syntes det er koldt.
    - Der skal meget til før jeg bliver syg.
    - Er moster til 6 faster til 1
    - Kan virkelig goodt lide Masaier


  • #48   13. sep 2013 Har en vane med at knække håndled, og tæer. Og det går min mor på nerverne! smiley

  • #49   13. sep 2013 smiley Har lige en mere. Jeg taler svensk her hjemme, tænker på svensk, skriver historier/noveller på svensk, synger på svensk, læser bøger på svensk, kan kun svenske sange udenad, alle mind "idoler" er svenske, og ja... smiley smiley

  • #52   13. sep 2013 Mutten: Haha, elsker den sidste!
    Jeg syntes det lugter af marcipan smiley
    Altså knallertudstødning smiley


  • #54   13. sep 2013 Forbinder det bare med lugten af marcipan smiley
    Men holder nu mere af lugten af Benzin smiley


  • #55   16. sep 2013 Har et par stykker..

    -Jeg har forbi for edderkopper, kan nemt finde på at besvime hvis jeg ser en.
    -Jeg har tvangstanker..
    -Jeg vil hellere være sammen med drenge end piger.
    -Når jeg bliver nervøs bevæger jeg mine kindben på en speciel måde.
    -Når jeg keder mig knækker jeg finger.
    -Jeg elsker at tulle om min hest, altså strigle hende i lang tid! Jeg elsker også at fjerne hendes lort fra boksen.
    -Jeg elsker at snakke om problemer som andre folk har - Elsker nemlig at hjælpe folk.
    -Jeg kan snakke Tyrkisk.
    -Tyrkiet er mit ynglings land, så jeg flytter derned og gifter mig med en Tyrker.
    -Jeg elsker at se tudefilm, og græder nemt.
    -Jeg er ligeglad med hvad andre folk syntes om mig. Når folk glor eller hvisker om mig, smiler jeg bare til dem.
    -Jeg elsker børn!
    -hader når folk står i en rundkreds omkring mig!
    -Jeg syntes det er vigtigt at have sin egen mening.


    Har mange flere smiley


  • #56   16. sep 2013 Hvordan har du dog lært det sprog Stine? smiley

  • #58   16. sep 2013 Mia: Hehe, jeg elsker landet, og når man efterhånden er meget sammen med Tyrkere, tja, så lære man det efterhånden smiley

    Mutten: Det kan jeg ikke forklare, det er noget jeg skal vise i virkeligheden smiley


  • #59   16. sep 2013 Fedt nok ! smiley

  • #60   16. sep 2013 Hehe, dem i min klasse elsker når jeg bander på Tyrkisk xD

  • #61   16. sep 2013 Haha, kan forstille mig det lyder sjovt.. smiley

  • #63   16. sep 2013 Jeg knækker fingre.
    Skal sove med bideskinne fordi jeg skære tænder og bider hårdt sammen, men jeg får bare mere ondt af den, og tygger endnu hårdere sammen.
    Jeg skal slå toiletbrættet ned enden jeg kan trække ud, da jeg var mindre skulle jeg først lukke toiletbrættet, åbne døren, trække ud, slukke lyset, også vaske hænder, jeg havde fået at vide der kan komme rotter op ad toilettet, så jeg kunne løbe ud af toilettet, men nu hvor jeg tænker over det så træk jeg ud tilsidst.
    Så jeg har forbedret mig, alt dette skete altså også på offentlige toiletter, og døren skulle åbnes fordi jeg ikke ville være låst inde sammen med en rotte.
    Jeg savner min hund. Og min kanin.
    Jeg er utrolig uheldig for tiden.
    Jeg går i 1.b
    Jeg har ikke set mange gysere, fordi de ikke er realistiske, og sjældent uhyggelige.
    Tilgengæld elsker jeg krimier.
    Jeg er stolt over at være dansker.
    Nogle vil kalde mig racist, det vil jeg ikke selv da jeg enkelt mener at hvis folk vil til Danmark for at brokke sig eller lave om på vores traditioner så kan de bare flytte jeg tvang dem ikke hertil.
    Jeg synes at psykisk syge får for meget medicin istedet for hjælp.
    Samtidig tror JEG ikke på psykologer.
    Jeg er sprogspasser.
    Jeg vil kun giftes en gang, og hvis der er problemer må de løses.
    Og hvis det på ingen måde nogensinde kan det så skal jeg ikke giftes igen.

    Der er sikkert meget mere.


  • #64   16. sep 2013 Der er ingen der er som mig, derfor er jeg unik smiley

  • #65   16. sep 2013 Frederikke: Har du altid noget at drikke på dig :i? Altså altid?

  • #67   16. sep 2013 Lige nogle flere smiley

    -Jeg [b]elsker[/b] når folk krammer mig!
    -Hader når man skal lande i en flyver, det gør sindssygt ondt i ørene!
    -Jeg [b]elsker[b] når Tyrkere prøver på at snakke dansk! Hold da op det lyder sjovt!
    -Hader folk som er selvglade, og tror de er noget.
    -Hader når en dreng tror han har en chance hos en pige.
    -Bliver nemt stresset, så vil helst bare tage en slapper med vennerne/veninderne, end at løbe en tur osv..
    -Har altid gang i flere end 2 bøger smiley
    -Laver lektierne i sidste øjeblik.
    -Hvis jeg ikke får gode karakterer bliver jeg så sur på mig selv, at jeg får lyst til at slå mig selv hårdt, heldigvis plejer et trøstede kram fra min bedste drenge ven at virke!
    -Jeg [b]elsker[/b] at høre [b]meget[/b] højt musik!


  • #68   16. sep 2013 Ved ikke lige hvad der sker for skiften... smiley

  • #69   16. sep 2013 Okay Frederikke.. Det har jeg faktisk også.. Drikker det bare ikke, men det er da godt at have på sig.. smiley

    Stine: Åh ja, at lave lektierne i sidste øjeblik.. Det samme her smiley


  • #70   16. sep 2013 Haha, det er en dum vane.. Men ja, hva' pokker. xD

  • #71   16. sep 2013 Savner faktisk at lave lektier smiley

  • #72   16. sep 2013 Karma: du må meget gerne lave mine smiley

  • #73   16. sep 2013 Haha meget gerne smiley

  • #74   16. sep 2013 Også mine lektier smiley
    Det er dog kun læsning, men en helt masse af det, haha smiley


  • #75   18. sep 2013 Har 10 opgaver matematik jeg ikke har laver endnu, til på Mandag... Hmm, tænkte på hvor jeg skal sende dem til smiley smiley ?

  • #76   18. sep 2013 Min kæreste er kommet hjem allerede i dag smiley desværre er han komme meget slemt til skade med næsen.
    Det jeg fik lavet i går i næsen, er desværre gået lidt galt, så vi er ret ynkelige begge to.


Kommentér på:
Underlige/sjove ting ved dig?

Annonce