{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

På vej hjem fra weekend <3 {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg (næsten) færdig med 2 uge på efterskolen smiley
Det går skide godt, jeg har en dejlig roomie og vi har det et af de største værelser på hele skolen.. smiley
Har en fantastisk gang, vi bor på Hanebjælken og aaalle tøserne snakker godt sammen! smiley
Snakker også godt med nogle af drengene, men er lidt utilfreds fordi Frederik er taget hjem den bums >.< xDD

Vi hygger os, og vi laver diverse ting.
Nu har jeg lige haft rengøring, og nu skal vi have middagspause, og så skal vi have gymnastik, og så en pause mere, og så skal vi ha sangtime - Og så skal jeg hjem! 8D
Og så skal vi holde min fødselsdag! smiley Fylder 15 på tirsdag, men vi holder det hjemme i denne weekend smiley

Hvad med jeer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På vej hjem fra weekend <3
  • #2   30. aug 2013 Stumpen: Inden weekenden er omme er han ikke næsten kæresten længere smiley

    Liva: Åh det lyder bare dejligt at du har fået nogle gode venner og at du har det godt på efterskolen smiley

    Min weekend bliver travl (føler jeg) - I dag når kæresten har fri tager vi til Fanø, vi skal til guldbryllup ved hans farmor og farfar (hans farmor har kræft, og har valgt det kun skal være det nærmeste familie det holdes for, derfor er de taget i sommerhus) i morgen skal vi til fødselsdag/svendegilde hele dagen. Søndag skal vi så over til nogle venner i Gelsted, hvis vi orker det, det er heldigvis ikke 100% planlagt, da jeg er ret sikker på kæresten egentlig bare gerne vil være hjemme søndag. inden han tager en uge til på kasernen..

    Jeg har også lige fået min udstillings Fuanabox til hamsterudstilling i Brædstrup d. 28.09 smiley


  • #3   30. aug 2013 Hæhæ, der skulle selvfølgelig stå på vej hjem PÅ weekend i overskriften :roll:
    Stumpen, pas på, inden længe så hedder det ikke næsten kæresten! smiley
    Susse, ja det er bare fantastisk! Her er så rart at være, og vi snakker så godt sammen allesammen! smiley

    Haha, travl weekend du skal have!
    Jeg ska...
    Sove..
    sove..
    og sove lidt mer
    tror jeg xD
    og så holde min fødselsdag, og så hygge med nimserne derhjemme.<3


  • #5   30. aug 2013 Liva: Og tillykke med på tirsdag smiley

    Stumpen: Lad os nu se hehe


  • #7   30. aug 2013 Det har jeg smiley

  • #9   30. aug 2013 Haha, det kommer du heller ikke til, uanset hvad udfaldet bliver smiley

  • #11   30. aug 2013 Jeg skal vidst lave en aflevering i biotek i dag, kan jeg godt mærke på det hele smiley Ellers skal jeg rense hos Fusse, ned og træne og ja det smiley
    I morgen skal jeg arbejde fra 8.30 til 17.15 smiley Derefter kommer min kæreste og er der til søndag, hvor den står på arbejde fra 9.30 til 16.15 smiley


  • #12   30. aug 2013 Jeg skal bare slappe maks af efter en lang uge på rustur. Hold op hvor er jeg smadret i hele kroppen. Min kæreste giver vist massage i aften, håber jeg smiley
    Skal bare nyde min sofa, mit badeværelse og min varme og lækre seng!
    Efter 5 dage i den fri natur uden toilet- og badeforhold sætter man sgu mere pris på at kunne åbne for den varme hane, og så er der bare tryk på vandet. Ååh!

    Det er min sidste weekend af min "sommerferie", da jeg begynder på mit studie på mandag, og jeg glæder mig vildt! smiley


  • #13   30. aug 2013 Hygge alle sammen smiley

  • #14   30. aug 2013 smiley smiley

  • #15   31. aug 2013 Du bliver nødt til at infomere os Cille! smiley

  • #17   31. aug 2013 Så er jeg lige kommet hjemmefra Fanø, taget et lyn bad, og gjort mig klar til at jeg om ikke så længe skal til svendegilde.

Kommentér på:
På vej hjem fra weekend <3

Annonce