{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

fik lige regnvejrsblues... {{forumTopicSubject}}

jeg har en stor famillie, mange fastre og mostre især. En af disse fastres mand (altså min onkel) havde fødselsdag i dag så jeg skrev på hans fb væg. Får så lidt efter besked fra en af mine (mange) kusiner at han er død for 3-4 måneder siden, vidste du ikke det...? Øh nej det gjorde jeg ikke lige....?
I går ringede jeg til min søster og hen mod slutningen af samtalen ville hun lige høre hvad der var med faster L? "øh? det ved jeg da ikke, hvad er der med hende?"... joe noget med hun vist havde en svulst i hovedet havde hun hørt fra en kusine.... nå? j jeg får sgu aldrig noget at vide. Min farmor nåede jeg ikke at sige farvel til heller for min far ringede kun til min søster og regnede så åbenbart med hun ringede til mig og det endte i hvert fald med at ingen havde ringet til mig så hun nåede ikke engang at se min datter som ellers var opkaldt efter hende... for da jeg ville besøge hende kort efter fødslen ville hun gerne lige udsætte det lidt, hun skulle nok ringe når hun havde det bedre, det fik hun det så ikke... Der kan godt være lidt ulemper ved en stor famillie, det er svært at holde kontakten med alle...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik lige regnvejrsblues...
  • #1   22. maj 2013 Ej hvor surt!
    Kan jeg sørme godt forstå du er lidt trist over!


  • #2   22. maj 2013 Puha, det kan også være svært med en lille familie.. Da min far var indlagt første gang ringede min stedmor kun til min søster, som så skyndte sig op for at besøge min far, jeg fik det af vide en uge senere, da min far blev indlagt anden
    gang, var det et rent tilfælde at min stedsøster kørte forbi mig på gaden, på vej op for at besøge ham, og spurgte om jeg vil med.. Da min onkel fik lungekræft fik jeg det af vide på min fødselsdag 2 måneder senere. Da min farmor blev indlagt med 3 blodpropper i hjertet, fik jeg det af vide af min søster, da min søster ville inviterer vores farmor til fødselsdag, det var 3 uger efter..
    Når jeg har fået tingende af vide har det været fordi jeg har været på det rigtige sted på det rigtige tidpunkt..

    Min far tager aldrig telefonen og ringer til mig når der er noget.. Den gang min farfar døde måtte jeg ikke få af vide han var syg, det var for at skåne mig, jeg var 18 år..


Kommentér på:
fik lige regnvejrsblues...

Annonce