{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Så er jeg snart bærbar ejer! {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens smiley

I 7. klasse skal vi have en bærbar med i skolen - Jeg har også selv ønsket mig en for så kunne jeg ligge op i min varme seng og chatte med vennerne mm.

Jeg valgte endelig at bestille mig en, og det blev denne :
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1015370/Asus-F501AXX444H.html

Jeg har sat meget fokus på om den havde Windows 8 (Hvis man skal købe det ved siden af koster det mindst 600 kr..) Hvor meget den vejede, dens skærm, GB osv smiley

Nu er det bare med at vente de 1-3 hverdage, jeg kan ikke vente smiley

Har i også en bærbar?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er jeg snart bærbar ejer!
  • #1   11. mar 2013 Ja, jeg har en Asus G75V. G-serien ved Asus er en gamer bærbar

  • #2   11. mar 2013 Åh ja det er altså rart at have en bærbar pc man kan tag med rundt og sidde med allesteder.
    Jeg har en gammel computer, jeg fik i konfirmationsgave, som egentlig bare er pakket væk, fordi den ikke fungerer optimalt, men jeg har den, hvis der nu sker noget med min nuværende, og så har jeg en lille pc på 10,1". Min nuværende pc bruger jeg til alt lige fra skole (maple, chemsketch, word osv.), billedredigering i bl.a. Photoshop CS6 og en lille smule gaming, haha smiley


  • #3   11. mar 2013 Bærbare har jeg en del af - de fleste af ældre dato som jeg vist bare burde få tømt og destrueret smiley
    - Så har jeg en nyere packard bell, som desværre er lidt en mandags-computer, men man kan jo være lidt uheldig.

    Tilgengæld har jeg lige i går bestilt en lækker-lækker stationær, rigtig stor og med godt grafik og masser af kræft til at køre en masse sims smiley Jeg vil tilgengæld IKKE ha' Windows 8, så her skulle man heldigvis selv sørge for styresystem så jeg har købt windows 7 og photoshop elements ved siden af smiley smiley
    - Den ene stationære jeg har, som er den jeg normalt bruger, der er grafikkortet ved at dø, det koger og gør at computeren går ud i ny og næ smiley Ret irriterende.

    Så jeg er med på venteriet smiley De må godt bare skynde sig!!! smiley smiley


  • #4   11. mar 2013 Jeg har en ældre Dell, en lidt nyere netbook og den nyeste MacBook
    Skulle jeg have en windåse, ville jeg nok personligt have kigget på lenovo, da de vist har fået rigtigt god kritik.
    Grunden til at valget i sommers faldt på Mac, var både brugerfladen men osse at et af de fedeste kodeprogrammer ikke fåes til andet end Mac. Har ikke fortrudt et sekund.


  • #5   11. mar 2013 Jeg har en Acer V3-771G (kan jeg se der står på den;) ), som kostede lige knap 9000. Men så er det også én i den rigtig gode ende smiley
    Men nu spiller jeg også spil, der kræver rigtig meget af computeren (som fx World og Warcraft), så det er godt med en kæreste, der kan det der, og kan lære mig det.
    Og så har jeg min gamle bærbar (som var begyndt at gøre lidt knuder), som jeg har, hvis jeg skulle bruge en ekstra, eller har glemt nogen, jeg skal bruge smiley

    Og Katrine, har du tjekket om Office pakken er med? For det er der på de færreste computere, og jeg gætter på, at du skal bruge Word, Ecxel og de andre i skolen?


  • #6   11. mar 2013 Det er da ligemeget om ms office er med, så længe der findes gratis alternativer.

  • #7   11. mar 2013 Problemet er bare at de fleste skoler kører på de nyere office-pakker og dem kan f.eks. open office ikke åbne smiley Det problem oplevede jeg ihvertfald rigtig tit, så købte sådan en pakke med 3 nøgler i - man kan jo med fordel gå sammen 3 styks og købe sådan en pakke, for det er langt billigere end en pakke med én nøgle.

  • #9   11. mar 2013 Jeg fik en bærbar i konfirmationsgave, dog en måneds tid før konfirmationen. Det var i marts 2008.
    Den døde desværre for ca. et år siden smiley men selve harddisken blev heldigvis redet.


  • #11   11. mar 2013 Mette : Nej Office-pakken er ikke med, men det får vi ordnet smiley

  • #12   11. mar 2013 ME : Er HP computere ikke hammerdårlige? smiley

  • #14   11. mar 2013 Når, jeg er blevet anbefalet at gå en stor bue udenom HP smiley

  • #16   11. mar 2013 Det er jo forskellige erfaringer, og meninger smiley

  • #18   11. mar 2013 Jeg har haft bærbar siden jeg gik på HTX for år tilbage. Dengang var det en stor fordel med en bærbar til noter mv.
    Den dag idag er en bærbar på uddannelser uundværlig..
    Startede med en Dell, købte en Toshiba (kan ikke anbefales) og har nu en Medion Akoya (ok, men har sine småfejl).


  • #20   14. mar 2013 Har en stationær og 2 bærbare - Asus, Acer og Fujitusu smiley

Kommentér på:
Så er jeg snart bærbar ejer!

Annonce