{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

TYV!!! {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Nu vil jeg altså ud med det!

Jeg ved sgu ik rigtig hvor jeg skal begynde.
Men jeg bor på et opholdsted, og som mange måske ved eller har prøvet.
Så er der ret mange der stjæler fra hinanden.
Men der er 5 afdelinger, og jeg bor på den der hedder sletten.
Og det fede ved det er at INGEN stjæler fra hinanden.
Vi har det rigtig godt med hinanden, og vil kun det bedste for hinanden.
Men så er der en ny pige, der er kommet her for et ½ år siden tror jeg.
Og hun kunne såååååå godt tænke sig at få en kanin, så jeg gav hende Gucci i fødselsdags gave.
Men hun passede hende ikke godt, så jeg tog hende tilbage.
Når men, hende pigen, begyndte at snakke med en af de andre piger fra en anden afdeling.
Og det skal lige siges at hende pigen er en tyv....
Der var en gang en morgen jeg vågnede og så skulle ryge en smørg, men så kunne jeg ikke finde min pakke og min lighter!
Da jeg så kom i skole stod tyven der og jeg gik hen til hende og sagde at jeg var virkelig ked af det, at jeg ikke kunne finde mine smørger og lighter.
Og hun krammede mig og sagde at det var syndt for mig!
Senere på dagen finder jeg så ud af at det er hende der om aften før havde hoppet ind af mit vindue og stjålet mine ting.
Hun havde Bla. taget rigtig meget af min makeup, som jeg havde fået i konfirmation gave og nogle penge.
Hun er et svin i følge mig!
Jeg er såå mega meget ked af at, jeg er kommet på sådan en god afdelinging, og så tag hun bare hende med herover.
Jeg kan ikke rigtig låse min dør, da nogle af drengene en gang var sure på mig, og sparkede min dør ind.
Jeg bliver så gal inden i når jeg ser hende!
Og det er så undskyld FUCKING ondsvat at de stikker af hele tiden og laver alt muligt dumt men alligevel får de lov til at være sammen hele tiden og sove sammen!
Det bare, for helvede hun skal jo holde sig væk fra mig og det kan hun jo ik rigtig når hun er herovre.
Men hver gang hun er her og jeg ikke lige er på mit værelse så tænker jeg bare: ÅHHH NEJ hvornår går hun ind og tag noget fra mig.
Jeg havde bla. en drøm i nat om hvor hende pigen og tyven var gået ud i min stald og taget en af ungerne og Gucci!
For det kan godt være at det bare var en drøm, men det er noget der godt kunne ske i virkeligheden.

Ved ik hvad jeg skal gøre af mig selv smiley
Har snakket med de voksne om det 1000 gange og de siger bare, at de har styr på hvad de gør, og at jeg ikke skal blande mig, også selvom jeg er pisse utryk smiley

Undsklyd at jeg har skrevet så meget, men ville bare have det ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TYV!!!
  • #1   28. dec 2012 Jeg kan sagtens forstå du er utryg. Og det at de voksne ignorere, det er bare ikke i orden. For det er dem der burde sørge for at i er trygge og er glade. Kan du ikke melde hende for tyveri?

  • #2   28. dec 2012 Det er ikke rart at have det skidt med en person, og slet ikke når man føler de voksne ikke lytter. Jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe men vil gerne lytte til dig. Jeg synes du skal gå til de voksne med dit problem igen, og fortælle dem at de altså vil gøre dig tryk hvis du kunne få lavet din dør så den kan låse igen.

  • #3   28. dec 2012 Katrine og møffende: politiet tager sig desværre ikke af sådan nogle små ting slet ikke på et opholdssted for der sker det så tit, og det er pædagogerne der skal tage sig af det der, det er det på en efterskole..

  • #4   28. dec 2012 Ja man kan ikke melde det:(
    Er bare så ked af at hende pigen, tager tyven herover på en afdeling hvor vi ikke stjæler, og så stjæler hun jo fra os:(
    ´Men os det der med at da jeg kom over i skolen så sagde at jeg var ked af det over mine ting var væk, og hun bare krammede mig og sagde at det var syndt for mig, og så var det hende der havde teget det:O
    Det er virkelig klamt!


  • #5   28. dec 2012 Der er desværre altid nogle typer man ikke kan lide. Men man kan ikke bestemme hvem andre skal være venner med. Og derfor synes jeg du i stedet skal få de vokse til at lave din dør så du kan låse den igen.
    Du vil jo også blive ked af det hvis du ikke måtte få dine venner med hjem, fordi nogle i din afdeling ikke kan lide dem, ikke?


  • #6   28. dec 2012 Jo det er rigtig nok:D
    Men alle os der bor på den her afdeling vi har faktisk ikke vores dør låst:D
    Det behøver vi ikke, og det er sååå dejligt.
    Det er derfor jeg syns det er noget fucking pis, for lige så snart hun kommer så skal vi låse vores dører.
    Hun kommer og går hele tiden så man skal heeeellee tiden låse den og låse den op.
    Og det er mega nedtur at man skal have en nøgle på sig og vær gang man skal ind så skal du hele tiden låse døren og låse den op:(


  • #7   28. dec 2012 Jeg kan godt se det er træls, men hun skal jo have lov at se sin veninde smiley

  • #8   28. dec 2012 Ja:/
    Men det syns jeg ikke engang.
    Ikk hvis de bliver ved med at stikke af og rande rundt udefor sent om natten.
    Så må de voksne gøre sådan så de ikke er sammen bare en uge eller to.
    Og hvis de så skal være sammen, så kan de da være på åsen isteden for.
    Når hun ikke kan holde fingerene for sig selv smiley


  • #9   28. dec 2012 Så hvis du siger til de voksne at der er en der hugger dine ting, så siger de bare at du skal blande dig udenom eller hur?

    Har du ikke nogen uden for opholdsstedet du kan snakke med? For så vidt jeg ved, så skal de stadig lytte til dig. Det er jo slet ikke et spørgsmål om at du skal blande dig i håndteringen af andre på stedet, men der skal stadig tages hensyn til hvad du tænker og føler.

    Har I prøvet at gå samlet til de voksne, og sige at I alle har problemer med at I bliver nødt til at låse jeres døre, når hende her kommer?


  • #10   28. dec 2012 Fede ideer:D
    Altså nej, hvis jeg har opdaget hende, så kommer hun over med de ting hun har taget, sammen med en voksen, og de siger at det var ikke godt.
    Men hvis jeg kommer og siger at jeg er utryg så siger de bare at det skal jeg ikke være de har styr på det!

    Men hvis jeg siger at det er for dårligt at hun kommer herover og gør mig utryg og om de så ikke kan være ovre på en anden afdeling, så siger de at det skal jeg ikke blande mig i ''vi har styr på hvad vi gør''


  • #11   28. dec 2012 Jeg håber da, at du har lært, at man ikke giver dyr i gave!

  • #12   28. dec 2012 Det har JEG smiley

  • #13   28. dec 2012 Det kan man nu godt, det skal bare gribes an på en lidt anden måde IMO smiley

  • #14   28. dec 2012 Ja meget.
    smiley


Kommentér på:
TYV!!!

Annonce