{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Så fik Sofus sprøjten. Hjernebetændelse... {{forumTopicSubject}}

Stave og grammatikfejl kan forekomme.
Jeg er lige nu rigtig ked af det og I bedes være søde ved mig. Mine 2 bedste venner er syge og resten af min klasse forstår det ik. "det var jo bare en kanin"

Fredag aften opførte min kanin Sofus sig lidt underligt. Han sad fuldstændig stille og hovedet faldt konstant til højre. Da min må så det sagde hun at han nok døde hen over natten. Næste morgen gik jeg ud til ham og foventede at han ville og ikke trække vejret. Men jeg blev noget overrasket. Han tumlede hen til lågen ligsom han plejer, men på halvejen faldt han. Så lå han og spjættede og kunne ikke komme op igen. Jeg hjalp ham op og blev skrækslagen da jeg opdagede hvor svært det var at få ham til at stå på sine ben og holde hans hoved oppe.
Han spiste, han drak og han ville gerne snakke, men hver gang han prøvede at gå faldt han og kun nogen gange kom han op uden hjælp. Endnu værrer var det søndag. Jeg var ved at gå i panik søndag morgen hvor han prøvedeat hoppe ud af buret som han plejede, men endte med at han nærmets hang sig selv over kanten. Det lignede han var lam i hele højre side .
Så her lørdag morgen tog vi til dyrlæge med ham som det første. Dyrlægen sagde det var hjernebetændelse og så fik han ellers sprøjten og sov stille ind.

Jeg tør knap nok tage hjem og se at buret er tomt.

Jeg bare brug for at komme ud med det og anderkende hvad der er sket.

RIP Sofus <333


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik Sofus sprøjten. Hjernebetændelse...
Kommentér på:
Så fik Sofus sprøjten. Hjernebetændelse...

Annonce