{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

et tomt bur er farligt for svage sjæle {{forumTopicSubject}}

Kender I det der med at have et tomt bur og det klør i fingrene for at fylde det med et nyt kæledyr?

Jeg desværre fået et tomt bur, efter jeg måtte sige alt for tidligt farvel til min guldhamster...

men nu kredser tankerne om, at det bur skal da ikke bare stå tomt! jeg er SÅ dårlig til at have et tomt bur smiley smiley

men er TOTALT idé forladt til, hvad jeg skulle have i det - det er jo ret "begrænset", hvad man kan proppe i et gabber rex (70*45*30) - når det hverken må være hamster eller mus smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et tomt bur er farligt for svage sjæle
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #1   22. nov 2012 Kender følelsen smiley
    Der er jo også lemminger? eller er de for hamster-agitige? smiley


  • #2   22. nov 2012 lemminger har jeg bare INGEN gode erfaringer med :S
    De bider/napper og er småaggressive konstant smiley

    jeg vil helst ikke være bange for at stikke fingrene ind i buret smiley


  • #3   22. nov 2012 Kender det alt for godt.. Står selv med et tomt kaninbur nu efter at min ene kanin gik bort.. MEN, nej.. Jeg må holde mig selv i ørene for ikke at købe en ny smiley

  • #4   22. nov 2012 Yup! Men pt. har jeg sat mig for KUN at have rotterne og kattene! smiley

  • #5   22. nov 2012 nej jeg har ALTID tomme bure i tilfælde af efterladte eller uønskede eller vidreformidlings kaniner

  • #6   22. nov 2012 Kender det ALT for godt...
    Måtte ta for tidlig afsked med mit ene marsvin pga kræft smiley
    Nu har jeg et tomt bur stående smiley


  • #7   23. nov 2012 Jeg har også altid tomme bure.
    Hvis der skulle ske noget med et dyr. F.eks. et par der bliver uvenner, et dyr der bliver sygt, og skal i et mindre karantæne bur, hvis der kommer unger e.l.
    Jeg synes det er enormt befriende med ekstra bure.
    Tænk nu hvis man får et dyr, der fejler et eller andet, så det er vigtigt at buret altid er pinligt rent. Så er det rart at have et ekstra bur, som man kan smide dyret over i.


  • #8   23. nov 2012 Specielt da jeg var yngre, havde jeg virkelig lysten, når der var et tomt bur.
    Nu har jeg hele tre tomme kaninbure, og kaniner er så skønne og dejlige, men jeg kan se, at tiden ikke er til, at jeg anskaffer mig nye, så faktisk frister de mig slet ikke. Men det er helt sikkert også fordi, jeg havde så meget mere tid, da jeg gik i folkeskole. Nu kræver htx, 3.g lidt mere, så antallet af dyr er lidt mindre, hæh smiley


  • #9   23. nov 2012 Jeg kender det også godt, også når man har mistet en hund, så er der bare tomt overalt, i stuen, have osv. smiley

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #10   23. nov 2012 Jeg har også masser af tomme bure, men de er så små at jeg aldrig ville bruge dem til guldhamstere, og det er "desværre" den eneste art jeg må anskaffe mig flere af.

    Pia N, karantæne bure "tæller" vel ikke med, eller hvad man nu skal sige smiley
    Det har man forhåbentlig altid hvis man har flokdyr - hvilket Pia B dog ikke har.


  • #11   23. nov 2012 Jeg har karantæne bure, der er alt for små (efter min mening), til almindeligt chinchilla hold. Men jeg har haft behov for at bruge dem, fordi dyrene har haft skader e.l. der har gjort at de skulle i små bure, med minimal bevægelsesmulighed, og mulighed for god hygiejne smiley

    Så jo, det tæller smiley Der kan opstå situationer, hvor man er lykkelig over at have et reserve bur.
    Men jeg har så også dyr, der nærmest kan gnave sig ud af alt, så jeg ville være prisgivet uden noget ekstra.


  • #12   23. nov 2012 jeg har også tomme "ekstra bure" - altid smiley

    Men de "tæller" ikke på samme måde som det antal bure jeg "normalt" har dyr i - og pludselig når der så er et tomt af de bure, ja så fristes jeg godt nok smiley


Kommentér på:
et tomt bur er farligt for svage sjæle

Annonce