{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Kom nuuu! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil virkekig gerne have 2 marsvin(da det er syndt kun at have 1) men min mor er ikke glad for tanken. De lugter og skider og grisser, men jeg vil så gerne. Jeg har kaniner(3) men har også tid til marsvin. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal få hende overtalt men jeg vil blive ved. Jeg har lovet at rydde meget mere op og holde ting iorden og mere. Hvordan skal jeg overbevise hende om at jeg skal have 2 dejlige marsvin. Har allerede fundet dem jeg vil have og de bor MEGET tæt på. Hjææælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom nuuu!
  • #3   19. nov 2012 Hvis du ikke må få 2 marsvin, skal du være ansvarlig og sælge det ene.

    Hårdt, men på den måde viser du at du er ansvarsbevidst, og at du tænker på marsvinet smiley


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #4   19. nov 2012 Katrine: Hun har ingen marsvin, men vil gerne have to og ikke én. (som jeg forstår det)

    Rikke, du skal ikke overtale dine forældre men blive enige med dem da det er en fælles beslutning at få dyr - specielt når det er til et barn, da forældrene bestemt bør være med i pasning og pleje af dyret.
    Jeg synes du skal fortælle dem hvordan du kunne tænke dig at passe dem, hvorfor du netop vil have den dyreart, hvordan de skal bo osv. så de kan få et indblik i det. (husk også på din egen alder og hvor længe dyrene lever - hvor står du i livet om 3 år? hvad med om 5 år?)
    Siger de stadigvæk nej er det bare ærgerligt smiley
    Jeg venter stadigvæk på et ja fra min mor vedrørende dværgmus. Men hun gider ikke at have nye dyrearter ind i hjemmet, så jeg må få alle de guldhamstere jeg vil. (dog ikke flere deguer, da hun ikke kan lide dem. Hun savner vores tidligere chinchillaer)


  • #5   19. nov 2012 Simse - Arh.. Klart jeg ikke kan tænke klart, når jeg er syg..

  • #6   19. nov 2012 Okay... Jeg viser allerede at de dyr jeg har betyder meget for mig og den eneste grund til at jeg ikke må få dem er fordi de lugter lidt smiley Hun ved godt at jeg passer mine dyr ordenligt og at jeg godt ville kunne passe flere men de lugter... Nedern. Men ja Simse jeg må vel bare tage det som hun vil have det og få nogle når jeg flytter hjemmefra. I har nok ret idet at jeg skal vente hvis det er det min mor mener.
    Katrine: Ked af at høre du er syg! smiley God bedring smiley
    Tak fordi i ville svare smiley


  • #7   20. nov 2012 Jeg syntes altså at kaniner lugter mere end marsvin smiley

    Men mange tak, tuder nærmes, for jeg er nødt til at droppe ridning i dag smiley


  • #8   20. nov 2012 Øv! smiley

Kommentér på:
Kom nuuu!

Annonce