{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Så er vi på den igen.. {{forumTopicSubject}}

- Det skal lige siges at ikke alle ved hvad jeg fejler, og hvis det er, kan jeg godt forklare det herinde -
Ja..Så er jeg sq på den igen.
Imorgen, kl. 9 er jeg på vej til Aarhus, til undersøgelse.
Min sygdom er gået helt amok, og efterhånden går jeg og ligner en der er blevet slået ned.
Jeg halter konstant, og jeg kan snart intet.
Det har altid været sådan, at selvom jeg havde ondt, kunne jeg sætte mig op på hesten, og så har jeg intet mærket.
Men tro mig, det kan jeg nu.

Det gør ondt på mig, bare at gå fra mit værelse, til badeværelset, og tilbage igen. Jeg halter, og piver, osv. pga det gør så ondt.
Jeg ved det højest sandsynligt er min medicin det er galt med.. Jeg for medicin hver 14. fredag, (Nej, det vil IKKE hjælpe at tage det oftere, det er en ret stor dosis, derfor så meget mellemrum. ), og det virker måske lidt af fredagen, men allerede lørdagen kan jeg gå rundt og have ondt endnu.
Før i tiden kunne jeg .. ja være som andre, løbe osv. uden at mærke noget til min gigt. Nu kan jeg intet.. Jeg græder konstant.
Jeg har snakket med min mor om det, og jeg har sagt at jeg imorgen simpelthen vil bede dem indlægge mig. Det har jeg aldrig gjort før. Jeg har før henvist til det, hvor de så har indlagt mig, men jeg har aldrig skullet sidde og sige ,, indlæg mig" til dem før.
Det skal siges jeg er meget tæt knyttet til de læger oppe på skejby, jeg har gået til undersøgelser osv. der oppe siden jeg var 4. Jeg er 14 nu.
Jeg stoler 100% på dem, og de ved hvordan jeg har det..
Så når jeg kommer derop i morgen, vil jeg snakke med dem om det, og jeg vil kræve at jeg bliver indlagt.
For selvom at vi skifter min medicin, så vil der gå.. 2-4 måneder, inden at jeg kan mærke forbedrelsen. Jeg har brug for noget der virker NU!. Og det ved jeg en indlæggelse vil gøre..
Min mor støtter hundrede procent op om min beslutning. I fredags, stod jeg foran hende, og græd som pisket, pga jeg ikke ville til ridning. Jeg kan for helvede ikke engang trave en halv volte uden at sætte ned i skridt fordi det gør ondt, og slet ikke tale om at galopere. Og jeg vil ikke bruge en hel ride time på at skridte..
Ligenu, lever jeg ærligtalt af smertestillende.. Jeg for smertestillende til morgenmaden, til frokost, og til aftensmad. Det gør ondt på mig, at gå i skole, men jeg gør det, pga. jeg vil beholde mit høje niveau..

I må undskylde mig.. jeg plapre ud, men jeg har ingen at snakke med.. Så nu går det ud over jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er vi på den igen..
Kommentér på:
Så er vi på den igen..

Annonce