{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Så skal skrækken overstås! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen!

Ja nu er det sådan at jeg har nålefobi. Idag skal jeg jo så oppe og stikkes på sygehuset - hvor jeg får lattergas.

Jeg ryster over hele kroppen - og har haft gåsehud hele natten selvom jeg har haft morgenkåbe (meget tyk..), og 2 dyner + der er meget varmt inde på mit værelse..

Sidst jeg blev stukket faldt jeg om da jeg kom hjem..

[Skal stikkes ved 9:00 tiden!] smiley

Lige et rædselsslagent opstød herfra..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skal skrækken overstås!
  • #1   26. sep 2012 Åh kender det godt. Jeg er selv skrækslagen for nåle også. Jeg kan ikke engang klare synet af nogen der bliver stukket på tv.

    Held og lykke smiley


  • #3   26. sep 2012 Mange tak smiley

  • #4   26. sep 2012 jeg er ikke bange for nåle overhovedet. Jeg har flere gange oplevet at jeg ikke engang kunne mærke når de stak mig for en blodprøve. Jeg tror ikke min smertesans er ret kraftig eller også er jeg bare god til at distancere fra smerten (tænke på noget andet). Og ser man logisk på det: hvor langt går den der nål ind? 1 cm max? -det er jo ingenting.
    Nej der hvor jeg godt lidt kan tænke "ydrk" mht til nåle er når man hører om nogle der skal ind og have lavet kikkerttjek af hjertet hvor de fører et lille kamera ind nede fra lysken (lårarterien) og så gennem blodkarrene helt op til hjertet, det lyder sgu lidt klamt. Men igen: de få jeg kender der rent faktisk har fået det udført sagde det var piece of cake...
    Har du prøvet med emla-creme på stikkestedet først? så kan du INTET mærke:) jeg bruger det altid til børnene hvis de skal vaccineres. Jeg ringer først til længen og forhører mig HVOR han vil give vaccinen og smører så det område med emla.


  • #6   26. sep 2012 Jeg har prøvet med noget smertestillende creme (kan ikke stave til det..)

    Men det gik -forfærdeligt- lattergassen virkede ikke som den skulle og efter 2 timer tog jeg mig sammen og sagde jeg var klar - Det gjorde herre nas!


  • #7   26. sep 2012 Jeg er ikke bange for nåle, jeg kan bare ikke lide at se når de stikker, og så skal jeg helst ligge ned.

    Jeg har bare det problem med mine blodåre at de krymper sig sammen og gemmer sig så snart de ved at der kommer en nål, så når jeg skal have lagt drop fx, så er det på undersiden af håndledet, hvor man altid kan se blodårene, og det gør altså pænt nas smiley

    Det er dog også det første jeg spørger efter at få fjernet efter en operation, men det er altid det sidste de fjerner smiley


  • #8   26. sep 2012 Avv Rikke smiley

  • #9   26. sep 2012 Lidt sur røv smiley Sidste gang jeg blev opereret for en måned siden i mit højre håndled stak de mig 5 gange. 3 gange oppe hvor man bøjer armen (sygeplejersken), narkoselægen stak mig på hånden hvor droppet normalt ligger og tilsidst blev jeg bare så irriteret at jeg sagde "jamen så lig det på undersiden af håndledet" og det skete så i 1 forsøg. Så det blev til 5 stik på 10 min. og mine blodårer var gået helt i hi smiley

  • #10   26. sep 2012 Nu vil min mor prøve med en hypnotisør til mig ^^

Kommentér på:
Så skal skrækken overstås!

Annonce