{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Er helt paf ! {{forumTopicSubject}}

Der kommer lige en lille "historie fra mig af, som jeg lige synes skulle lidt ud i verden"

Mine forældre driver et katte "projekt" i det bolig kompleks de bor i, det vil sige de tager sig af herreløse katte eller bortløbne katte og sørge for at de kommer hjem til rette ejer igen eller kommer på Inges kattehjem, så de får en chance for en ny start og et godt liv.

I det bolig område de bor i er der en del ballade og de har nogle gange fået katte ind der har været ild i eller på andre måde er blevet mishandlet af områdets unge .

Men historien handler nu lidt om noget andet:

Der var en der ringede til mine forældre og sagde at de havde fundet en hund, og om ikke de kunne tage den ind?
De sagde så at de hellere måtte ringe til politiet da det er deres opgave at tage sig af sådan noget.
Men det havde de prøvet, sagde de, men politiet havde bare sagt, slip den løs igen og lad den rende!

Nå sagde min mor så, jamen så kom med den så har den da et sted at være til vi finder på noget.

Mine forældre fik hunden over og prøvede så selv at ringe til politiet, og sagde at de havde fundet denne her hund og at de ikke viste hvem ejeren var, "slip den løs og lad den rende" sagde politi manden i den anden ende af telefonen !

Heldigvis har mine forældre en chip læser i forbindelse med det katte projekt de driver, så de fandt frem til hundes tidligere ejer, der så kom og hentede den, og ville sørge for at den kom hjem igen.

Men hvad laver politiet egentlig ? Kan de ikke lige lette deres lille popo og hjælpe en stakkels forvirret hund der er blevet væk ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er helt paf !
Kommentér på:
Er helt paf !

Annonce