{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på havd i skriver på nettet, HG i ekstrabladet.
  • #1   15. jun 2012 Håber godt nok at deres forældre tager en ordentlig snak med dem!

  • #2   15. jun 2012 Jeg tror måde, politi forældre og HG tager en snak med dem smiley

  • #3   15. jun 2012 Almindelig fornuft, trusler hører ingen steder hjemme selv om de nok er i den lette kategori når man tænker på hvor de kommer fra.
    Men trusler er trusler jf. lovgivningen - synes de burde få sig en lærestreg.


  • #4   15. jun 2012 enig med Von Fancy... synes der er mange som ikke tænker sig om inden de skriver i diverse fora...samt sms bekendte imellem... synes det ville være fint med en lærestreg også som signal til mange andre som ikke altid trækker vejret 2 gange før de farer i blækhuset.. smiley

  • #5   15. jun 2012 presis.
    og det værste ved det hele er at all vi hestemennesker bliver udstillet i dette, ikke kun de 2 smiley
    nu tror folk jo at alle hestefolk er så crazy Oo


  • #6   15. jun 2012 Hold da op manner smiley


  • #7   15. jun 2012 Høhø, de kan bare slappe lidt af de tøser den smiley

    Hamsterwill: Folk tror allerede heste folk er syge i hoved (rider selv)...


  • #8   15. jun 2012 Rider også.
    Kan ikke forstå hvorfor at folk tror at vi også er på den der måde.


  • #9   15. jun 2012 Det er simpelthen så langt ude. Tænk at være så besat af et menneske at man mister sin realitetssans og sin dømmekraft. Jeg kan ikke forstå det. Jeg er en af dem der engang har fået trusler på baggrund af Bieber kritik, og det var ikke engang nær så hård kritik som den anmelderen kommer med, men alligevel fik jeg at vide at hvis de nogensinde mødte mig på gaden, så ville de smadre mig xD
    Jeg synes det er så langt ude, og der er virkelig nogle forældre der burde tage fat i deres børn og forklare dem hvordan virkeligheden er.


  • #10   15. jun 2012 Jeg kan ikke lide Justin Bieber's musik, men syntes nu stadig anmelder gik lidt over grænsen med nogen af de ting han har skrevet, fair man ikke kan lide musikken, men man behøver ikke køre hetz mod sangeren og skrive de ting som han har gjort.

    Dertil skal så siges at jeg på ingen måde forstår de tøser som bliver så rasende over det, min ene søster er stor fan af ham, men hun har lært at leve med hun er den eneste blandt sine venner som kan lide ham og hun ville da ikke flippe ud og skabe sig på den måde.

    Men gu skal man passe på hvad man skriver på nettet, dog vil jeg sige heller de skrev det på nettet så de måske kan få en straf end at de bare havde siddet over mobilen og planlagt at smadre ham så ville det aldrig være kommet ud hvor syge nogen fans er.


  • #11   15. jun 2012 jeg syntes ikke anmelder gå over stregen om han så havde anmeldt noget musik jeg kunne lide

    Justin bieber fanatikerne gå over stregen!, og er uden opdragelse.


  • #12   15. jun 2012 Det dummeste ved det der er næsten, at der rases ud og snakkes om lejemord, men kort efter snakkes der bare om at tage hen til, eller ringe til manden, ikke noget med mord.

    Det er efterhånden meget normalt at folk kommer med sådan nogle udbrud.
    De er jo også her inde. At folk skal klynges op, tæskes ihjel, selv have samme tur e.l. når der sker noget, man er utilfreds med.

    Trusler og vold er aldrig en løsning... At unge skriver sådan er helt klart for dumt, men det dummest er at de smider det ud online, og det bunder formentlig ud i, at man aldrig har lært noget om hvad det vil sige at skrive ting direkte på nettet.

    IMO er det dog noget værre, når voksne mennesker begynder på den slags.

    Jeg har faktisk også prøvet at få trusler online, enda af et par omgange. Det har hver gang været pga. mine holdninger til dyr, og den ene gang var det af en gut der er dømt for vold et par gange... Se så begynder det at blive for meget for mig...


  • #13   15. jun 2012 De skulle måske lige slappe lidt af :s hold da op

  • #14   15. jun 2012 Jeg synes det er skræmmende at nogle mennesker er så aggresive. Jeg er selv en person som udtrykker min mening, og benytter mig af min ret til ytringsfrihed - skal dog her siges at jeg altid forsøger at formulere mig så jeg ikke støder nogen, men det kan være svært da der hos nogen mennesker ikke skal meget til før de føler sig trådt på. Har været ude for at få trusler på grund af mine holdninger - senest af et ordentligt pumpet brød i byen, som jeg har en lille mistanke om udelukkende var i byen for at starte noget ballade (for de findes desværre også). Synes det er at synke virkelig dybt at begynde at true folk med tæsk eller mord. Jeg må indrømme at jeg er glad for alle de år jeg har gået til Taekwondo når jeg ser hvilken retning en stor del af vores samfunds unge er på vej i.

  • #15   15. jun 2012 glad for i deler samme syn, for på HG er der stor krise, jeg fik en udstemme bare for at sige min mening om at det ikke var smart gjordt og endag i en rigtig pæn tone som ellers ikke ligner mig Oo

Kommentér på:
Pas på havd i skriver på nettet, HG i ekstrabladet.

Annonce