{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Nyt bur - hvilket? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et alm. standard bur til min kanin, men jeg synes egentlig at hun er begyndt at blive for stor, hun ligger rigtig meget og slapper af når hun er derinde - og derfor er jeg bange for om hun keder sig?
Jeg har tænkt på at købe dette bur http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/kaninbur_indendoers/100_cm/186911
Da hun er en indendørskanin, og hun står på mit værelse, er det ikke fordi jeg har plads til at få et større bur, der kun har 1 etage; det ville også tage hendes plads for at løbe frit rundt.

Lige nu er hun ude fra 6-7 om morgenen, fra 15-18 og så fra 19-22/23 det er oftest sådan, men da jeg træner i fitness mange timer om dagen, er det ikke altid min søster har hende ude.

Men de dage jeg træner er hun ude fra 6-7 om morgenen, fra 15-16 og så igen fra 19-23

Så hun er meget ude, og det er egentlig kun når jeg ikke er hjemme, at hun ikke er ude - for hendes egen sikkerhed.

Ville I mene at hun har behov for mere plads?
Hun løber rigtig meget rundt når hun er ude, både op og ned af sengen og under sengen, og op på tasker osv.
Hun har altid mulighed for at gå ind i hendes bur for at spise drikke og gå på toilet.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Nyt bur - hvilket?

Annonce