{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.201 visninger | Oprettet:

> Simse <
> Simse < Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
10. apr 2010
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140

Har DU et kælenavn? :D {{forumTopicSubject}}

Jeg finder selv på en masse kælenavne til mine dyr, familie og venner smiley

Jeg bliver kaldt en hel masse forskelligt, og sometider glemmer jeg at reagere på mit rigtige navn (Simone) smiley
Det jeg bliver kaldt er:
Af min mor: Synne, Mussepige, Musse.
Far: Simse, Simmi, Simme, Kaninmor (startede dengang jeg opflaskede kaninunger)
Tvillingbror: Tykke, grimme, klamme (også kaldt søskende kærlighed XD)
Storebror og min mors kærestes søn: Synne, Syn-syn, Monni, Mon-mon, Søde, Bette.
Resten af familien + venner: Simse, Monepigen, Mone/Monne.
Kæresten: Princesse, My Princess.

Hvad med jer. Bliver i kaldt noget? Evt. på grund af en sjov historie eller noget lignene? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har DU et kælenavn? :D
  • #2   15. maj 2010 Matilde mark mut mut..

  • #3   15. maj 2010 bliver kun kaldt for nete og nittie smiley

  • #4   15. maj 2010 Bliver kaldt alle mulige mærkelige ting af min mor, som Ems og putte og skattepige osvosv.
    og ellers, E, Emsie, Emsely, Emil-y, Bemmeli, Beksmebi, Rosen, Rose osv. (det skal så siges at det ikke er alle navne jeg er lige begejstret for!)


  • #5   15. maj 2010 Jeg bliver kaldt meget forskelligt, bla. Linz, Linzse, Innah, Inne, Inz, Ulsø osv. Men som sådan har jeg ikke et fast kælenavn smiley

  • #6   15. maj 2010 Jeg hedder Christine men kaldes Stinne af alle, har faktisk overvejet at skifte navn, da jeg slet ikke reagere på Christine.

    Ellers kaldes jeg Pinki af nogle gamle veninder.

    Og min mor kalder mig Leonora, når hun gør det ved jeg den er gal, så er der ugler i mosen. Hun kalder mig kun det når hun er vred, for hun ved jeg hader det.
    Det er mit mellemnavn og jeg vil gerne have det slettet, vil gerne have ændret en del ved mit navn...


  • #8   15. maj 2010 Jeg bliver kaldt;
    Trunte (af min bror)
    Tulle (Af min far)
    Fister ( af min moster -.-')
    Høns (min onkel, fordi jeg var bange for hans høns ;i)
    Gerda (af min faster og spørg ikke hvorfor xd)
    Og det værste jeg nogensinde er blevet kaldt; Lineole (af mine kolleger -.-)


  • #9   15. maj 2010
    Mor: Minna, Mina, Minner..
    Far: Sjazz, Skat, Minno.
    Lillesøster: Minna, Mini-Me, Mimi, Mini (lidt komisk når det er min LILLEsøster jeg bliver kaldt det af)..
    Tanter: Min skat, Minna, Søde, Jazzer..
    Onkel: Yasser.
    Mormor: Minna, Yas, Minner, Min skat..
    Morfar: Kalder mig for det meste bare mit navn, eller Yas men på hans gamle dage (han er 90), kan han godt komme til at kalde mig Zenia (min søsters navn), men retter ofte op på det.
    3 årige fætter: Dumme, Gogo, Lort, Bob, Børge, Zenia (min søsters navn), Titi, osv..
    Venner: Sjazzer, Sjazzo, Yassi, Yasminna, Minna, Timon, Maddam, Yana, Jazz, Ophelia.


  • #10   21. feb 2013 3 år senere, men aldrig forsent:

    Flødemund af min mor. Startede da jeg var lille og grisede hele ansigtet til når jeg spiste.
    Ridepige, bare fordi jeg rider.
    Nilla/Nillapigen fordiii... Det ved jeg ikke smiley
    I can't remember more...


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140
    #11   21. feb 2013 Haha, det eneste der er ændret her er at jeg har fået en ny kæreste, som kalder mig al-verdens søde navne, og herfra får han bare hans eget navn, for sådan er jeg smiley
    Har kendt ham (/boet med ham) i snart 4 år, så han er heller ikke vant til at kalde mig mit eget navn.


  • #13   21. feb 2013 Jeg har sådan et irriterende langt navn. Anne Mette.
    De fleste kalder mig det, men af mine udenlandske venner, som har svært at udtale det, bliver jeg kaldt Amee (Udtales Amy). Derudover er jeg også blevet kaldt Anne Met med kasket, Tesser, ulvetøsen, AM og Ataya. Ataya er mit hvide ulve fursuit. smiley


  • #14   21. feb 2013 Jeg bliver kaldt af min familie :

    Putte
    Mulle
    Noggie (Det er en tradition som kommer fra min fars side smiley )

    I skolen :

    Kalle
    Brunkage
    Bruno
    Brunskid (..Laang tid siden smiley )


  • #16   22. feb 2013 Emilie: Tjae. Hvad er der at fortælle? Altså jeg er blevet bidt af kostumerne og er en stor ulvefan. Fik da den ide selv at prøve at lave et, og lavede så min yndlingscharacter (selvopfunden) om til et fursuit. Har desværre ikke fået lavet kroppen endnu, men har hoved, hale, bagpoter og forpoter.
    Sådan her ser hun ud: Hun har bevægelig kæbe, der bevæger sig når jeg snakker.


    profilbillede
  • #18   22. feb 2013 min norske nabo kalder mig Sanne selvom hun udmærket ved jeg hedder Susan, gider ikke rette på hende mere*G*, min søster kalder mig Sus eller Susen, hvad min mand kalder mig ville få mit indlæg censureret, så det vil jeg undlade. De fleste andre kalder mig hvad jeg hedder: Susan.
    Mine børn hedder Signe, Nanna og Lykke, dem kalder jeg Sine-Bine, Banana og Lølle, eller også hedder de bare Putte eller skat. Jeg bruger næsten kun deres rigtige navne i skolen/offentligt eller hvis de skal have en skideballe*G*


Kommentér på:
Har DU et kælenavn? :D

Annonce