{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Elsker du dit job? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører hvad folk laver, hvis de virkelig elsker deres job, og ligefrem glæder sig til at komme på arbejde.

Jeg har et bijob som selvstændig fotograf som jeg holder meget af, desværre kan jeg ikke leve af det og er kommet i en "krise" med hvad jeg ellers skal lave - for faktisk kan jeg ikke alverden. Jeg har HG1 og ellers har jeg arbejdet hos TDC lige siden. Nu kan jeg bare mærke at jeg snart skal til at lave noget andet. Måske sælge alt hvad jeg ejer og har, også tage jorden rundt i et år og "finde" mig selv?
Jeg har også overvejet at lave kalendre som man kan sælge, men det giver ikke alverden.
Har også overvejet om man kunne være rejsefotograf for f.eks SAS eller andre selvskaber, men mon ikke det er svært at komme igennem nåle øjet?

Derfor vil jeg hører, jer her fra gnavergalleri, hvad der gør at I elsker jeres job og evt har nogle forslag til hvad jeg kan gå igang med :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker du dit job?
  • #1   21. aug 2011 lige nu er jeg på barsel men regner med at få et malerjob når jeg er færtig med min barsel

  • #2   21. aug 2011 Jeg arbejder i en svine besætning smiley

    Det er meget forskelligt dag for dag, om jeg glæder mig til at komme på arbejde. Men det er sjældent at jeg har de dage hvor jeg ikke gider at tage på arbejde.
    Jeg kan rigtig godt lide mit arbejde, og de dage hvor jeg ikke har travlt nyder jeg at gå og pusle om smågrisene og gøre lidt ekstra for at grisene har det godt og "forkæle" dem lidt smiley

    Så jeg vil egentlig sige at jeg elsker mit arbejde, selvom der selvfølgelig altid vil være nogle minuser smiley


  • #3   21. aug 2011 Jeg arbejder på en legeplads, og ja, jeg ELSKER mit job smiley Dog er det jo kun job hvor jeg er der i weekenden, men jeg står for al fordring af vores 40 kaniner, 3 geder, store undulatvoliere samt vores andre fugle. Jeg kigger også tit forbi i hverdagene, bare for at snakke med dyr og børn, og alle børnene har altid 1000 spørgsmål om deres kanin når jeg kommer smiley Det er simpelthen drømmejobbet, jeg elsker at være derovre.

  • #4   21. aug 2011 Jeg er udlært smed men har ikke været i faget i nogen år, røg ud i et voldsomt stof og alkohol misbrug og gik sådan i 15 år inden jeg valgte at tage i behandling.
    Da jeg havde været clean i to år hvor jeg havde gået og tænkt lidt over hvad livet nu skulle indeholde blev jeg enig med mig selv om at nu ville jeg arbejde med mennesker.
    Nu arbejder jeg med domsanbragte udviklingshæmmede på en stor instution og jeg elsker mit job på godt og ondt:)
    Det er til tider rigtigt hårdt og slider på psyken men alle de gode dage opvejer de få "dårlige" der er..


  • #6   21. aug 2011 Jeg er på kontanthjælp, og er i aktivering på en systue der bl.a. laver bamser og jakker til Madsby Legepark, og det er jeg ret glad for

  • #7   21. aug 2011 Jeg har i et år arbejdet sammen med Michael Smidt som er min plejefar, og vi tilrider og uddanner heste.. smiley
    Vi får rigtig mange problemheste ind der praktisk talt er sindsyge i hoved, men også en masse avlshopper der skal tilrides, og en masse ungheste til omkring en halv million og opefter der skal uddannes eller tilrides.
    Det er bare super dejligt, og jeg elsker det!!
    Jeg ELSKER heste, eller bare generalt dyr..:) Men det stopper desværre da jeg skal starte i skole imorgen, men da jeg bor hos Michael har jeg stadigvæk massere af muligheder for at komme ud til hestene, og ud til min egen selvfølgelig som kun står et par hundrede meter væk.. smiley Eller Bjarke, deres dressurhest, der står omme på marken og i boksen ved siden af værkstedet, 50 meter væk.. :3


  • Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
    #8   23. aug 2011 er også utroligt glad for mit arbejde. er i hjemmeplejen, på 10. år og det er et meget meningsfyldt arbejde, på både godt og ondt. møder altid mange forskellige mennesker, og lærer at takle dem på deres premisser.

Kommentér på:
Elsker du dit job?

Annonce