{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Hvad må kaniner få at spise? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Da jeg lige har købt kanin er jeg blevet lidt i tivivl om hvad man må give sin kanin og spise

Først har jeg lagt mærke til at der er mange der giver deres kaniner hø. Jeg har selv en pony som spiser wrap og derfor ville det også være lettest at give min kanin det. Men jeg ved ikke om de kan blive syge af det eller noget?

Jeg har også set/hørt at der er mange der giver deres kaniner mælkebøtteblade. Men jeg har også hørt at man ikke må give dem det. Derfor er jeg blevet i tivivl om, jeg må give min kanin det?

Mit sidste spørgsmål er, om man må give sin kanin grønt og frugt. Og hvis ja hvilket noget må man give dem?

Jeg håber at i vil svare på så mange af mine sprørgsmål som i kan smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad må kaniner få at spise?
  • #1   22. jul 2018 Wrap er ike tørret nok..

    Hø er kaninens mad.. Mens kaninpiller er deres vitaminpiller, de skal derfor have hø til rådighed 24/7, mens pillerne faktisk skal kunne spises op dagligt


  • #2   23. jul 2018 Prøv og tage et kig her - så kan du se hvad du kan give din kanin af frugt, grønt og lækre ting fra naturen https://frikanin.dk/liste-over-groentsager


  • Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

    Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 18
    #3   27. jul 2018 De fleste kaniner elsker mælkebøtteblade, så Ja det må du gerne give dem. Det er rigtig vigtigt for kaninen at have adgang til hø hele døgnet rundt, nogle siger at 80% af kaninens mad består af hø. Så de skal have meget hø i forhold til alt andet;)
    Af grønt kan du give dem gulerodstoppe, spidskål, rucola og mere. Frikanin er en rigtig god hjemmeside hvor der også er nogle lister over hvad kaninen må få og ikke få, så den synes jeg du lige skal kigge på:)


Kommentér på:
Hvad må kaniner få at spise?

Annonce