{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Pas på!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har igår aftes været udsat de noget mildest talt foruroligende! ⛔️⛔️
En dame henvendte sig til mig, vedr. mine rotter jeg har til salg. Jeg kan ikke lige vedhæfte billederne af tråden men her er et link til mit facebook opslag. https://www.facebook.com/groups/6000kolding/permalink/10155420604537950/
Jeg vil ikke skrive hendes telefon nummer herinde, da dette vidst nok er ulovligt. Men PLEASE Google henvendelser fra folk i ikke kender omkring salg af dyr! Jeg googlede hendes nummer fordi jeg synes hun virkede lidt underlig og en masse mennesker har anmeldt lignende episoder. Da jeg afviste hende sendte hun et billede af en død kat og indrømmede hun havde vasket den i vaskemaskinen med vilje, fordi den larmede i hendes gymnastiktaske under gymnastik. Hun har senere forsøgt at ringe til mig 5 gange inden jeg blokerede hende. Jeg håber inderligt at det bare er telefonfis og narrestreger, men hvor skulle man dog få et billede af en død kat fra?!
JEG HAR MELDT HENDE! Politiet har allerede en sag kørende og kunne derfor ikke gøre mere, åbenbart.


Kommentarer på:  Pas på!!
  • #1   30. nov 2017 Jeg stødte på hende sidste weekend, hvor hun om natten havde sendt et billede af en død kat til min 11-årige søns telefon. Det gjorde ham da lidt urolig.
    Jeg googlede nummeret og kunne se, at hun åbenbart er en psykisk syg dame, som har har lavet det nummer flere gange + lavet andre underlige henvendelser til folk. Det beroligede da heldigvis min søn, at vi kunne tale om hende, som en psykisk syg person.
    Jeg har ikke meldt hende - jeg troede ikke politiet ville interessere sig for det.

    Hvorfor hun sendte billedet til min søn, ved jeg ikke. Han har ikke noget til salg.


  • #2   30. nov 2017 Hvordan i alverden har hun fået hans nummer? Var det det samme billede? Jeg håber virkelig at han er okay og at han ikke er mærket af det!

  • #3   30. nov 2017 Billedet var en sort kat, med hvide aftegn - liggende på siden og med ryggen mod kamera. Og halen?? liggende ved siden af? Tror jeg.

    Muligvis har min søns telefon været tilknyttet en annonce min mand sælger hamstre fra - som et ekstranummer. Men han har i hvertfald ikke været i dialog med hende inden. Han er ok og valgte jo heldigvis at vise mig det straks om morgenen.

    Jeg var interesseret i at finde ud af hvilket teleselskabet hun har, for evt at kunne stoppe chikanen den vej. Men hun dukkede op som "Ukendt telemarketing Danmark" og man kan i øvrigt nok ikke lovligt blot stoppe hende den vej. Håber hun får noget hjælp.


  • #4   3. dec 2017 Det jo sygt ☹

Kommentér på:
Pas på!!

Annonce