{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.002 visninger | Oprettet:

Bur til rotte. {{forumTopicSubject}}

Eftersom stewart er ved at blive stor synes jeg at han skal have et lidt større bur. det han har nu er - længde ca 70, bredde ca. 40 - 50 og højde 36. men jeg er jo som så mange andre ikke millionær smiley - så nogen der kender nogle steder med et lidt større bur til billige penge. eller er der nogen af jer der har et :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur til rotte.
  • #1   6. okt 2010 jeg ved der er TILBUD på bur i Maxizoo i Frederikshavn.

  • #2   6. okt 2010 Hvis du vil have det billigst muligt, så kan du gøre 2 ting.
    Enten købe brugt eller købe på nettet (jeg kan anbefale zooplus - alt efter hvilket land der er billigst for dig, det kan virkeligt betale sig at kigge på alle deres sider og sammenligne)

    Hvis du ikke har mange penge og vil betale overpris så køb ALDRIG bure i en dyrerhandel. De er nogle gange 2-3 gange så dyre som at købe over nettet :-S

    Men udover det, så er dit bur for lille ja.
    Jeg vil endda sige meget. 35 cm i højden er ikke nok til en rotte.
    Højden er meget vigtigere end bredden og dybden da rotter elsker at klatre.
    Jeg kan anbefale dig at kigge på Tom/Jenny bure, der er godt nok plads til 5 rotter i sådan en, men til gengæld er det nogle ret lækre bure og der er mulighed for at aktivere rotten inde i buret.


  • #3   6. okt 2010 ja nemlig. jeg går også mere efter højden end bredde og dybde. da han elsker at klatre på de grene jeg har sat ind. og det er synd han ikke har større mulighed for det end han har. dog er han godt nok for det meste ude af buret. har kigget inde på zooplus. og har kigget på furet xl og jenny buret. og det er ihvertfald dem jeg er mest intra i. men jeg tror også jeg får et større bur af min mor og far i julegave smiley

  • #4   6. okt 2010 Furet xl er et MEGET stort bur, så vidt jeg kan forstå så går han alene?
    Det er måske lidt overkill.
    Jeg har rigeligt plads i mine XL'ere, og der er 7 piger i det ene (og 13 unger på 5 uger i morgen) og 7 drenge i det andet bur, så 1 rotte i et xl bur er nok lige vildt nok.
    Til gengæld er Jenny buret meget godt, bare husk at vælge dem med de store låger, ellers bliver du ret hurtigt træt af den lille låge.


  • #5   6. okt 2010 Han skal vel også have en burkammerat?
    Så vil mene du skal ud og have fat i et bur, der er stort nok til mindst 2 rotter.


  • #6   7. okt 2010 ja okay. furet xl er nok liige lidt stort så.

    - Jo, jeg vil meget gerne have en burkammerat. men da jeg bor på opholdssted og der er ikke er mange af goggerne her oppe der kan lide rotter må jeg ikke få en til. og jeg er rimelig sur over det da de er flok dyr og det faktisk er synd han går alene..


  • #7   7. okt 2010 Ja, det er faktisk rigtig synd. Jeg vil mene, at kan han ikke få en burkammerat, så bør du nok finde ham et andet hjem. Det andet er simpelthen dyremishandling smiley

  • #8   7. okt 2010 jeg vil ikke mene det er dyremishandling. og nej jeg skiller mig sgu ikke af med ham. jeg er sammen med ham stortset hele tiden. lige undtagen når jeg er i skole. men ellers er han altid ude af buret og render rundt henne ved mig.

  • #9   22. okt 2010 jeg syntes heller ikke mit bur var stort nok så jeg har llavet en etage til det, du kan se det i mit foto albom 'buret' smiley

    nr. 2 rotte-

    jeg havde også en rotte i et par uger så fik jeg rat hurtigt at vide at rotter IKKE skal gå alene:( jeg blev rigtig ked af det fordi jeg følte jeg gav hende et dårligt hjem(jeg var også sammen med hende HELE tiden) men det er barer ikke det samme:( også fik jeg min nr. 2 rotte- min pige livede meget merer op!

    (JEG VAR HOS MIN MOR I VIBORG, VI MÅTTE TAGE HELT TIL ÅRHUS FÅ AT FÅ ROTTEN!) smiley


  • #10   22. okt 2010 Jumpers: Det var det helt rigtige at gøre smiley
    Uanset hvor meget vi mennesker er sammen med rotterne, så kan vi bare ikke gøre op for det sociale nærvær de får ud af en burkammerat af samme art, de bliver bare så meget gladere af det smiley


  • #11   3. nov 2010 Jeg har overvejet at give rotten til min far, da han simpelthen er så glad for ham, og han vil også have en rotte til hvis han får ham. så.. men ellers overvejer jeg virkelig at sælge ham smiley for synes også det er synd at han går alene.

Kommentér på:
Bur til rotte.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce