{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opflaskning???
  • #1   18. aug 2010 Det er benhårdt arbejde at opflaske dem 100% og der er en risiko for at moderen afviser flaske ungerne yderligere fordi de får flaske eller at flaske_ungerne enten ikke vil tage flasken eller at de tager flasken og afviser moren. Men hvis ungerne ser ud til ikke at få nok ville jeg (hvis jeg var i din situation) give dem flaske som supplement til moderens mælk og håbe at ungerne vil acceptere begge og at moderen ikke afviste dem. Men du skal være klar over at der er risiko for at du står med en flok fuldtids flaske børn der skal have mad med kort mellemrum hele døgnet i et godt stykke til.

  • #2   18. aug 2010 Er det kaniner vi snakker om?

  • #3   18. aug 2010 ja det spørger jeg også om, men tror det da hun kun har oprettet kaniner herinde

  • #4   18. aug 2010 jeg har opflasket mine 2 kaninunger fra de var en uge gamle.. det eneste de behøver er mad højst 3 gange om dagen ( for at tage hurdigere på) bare køb en sutteflaske og noget kattekillinge erstatningspulver mælk det SKAL være killinge mælk da' det giver dem den rigtíge nærring og muskelopbygning smiley

  • #5   18. aug 2010 Undskyld det er kaniner vi snakker om....men ungerne ser bedre ud idag dyrlægen mener at de nok har haft en tarmproblem, men er på vej fremad igen da moderen har rigelig af mælk siger han og grunden til at de så tynde ud var pga af infektionen som er på retur.

Kommentér på:
Opflaskning???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce