{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.547 visninger | Oprettet:

Opfører sig mærkeligt. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Min skønne kanin, Alfredo, blev tilbage i Marts meget mærkelig. Han lå ned hele tiden, og han virkede meget slap. Vi fik kontaktet en dyrlæge, og Alfredo kom på noget smertestillende i nogle dage, hvor han efterfølgende fik en tandslibning. Dyrlægen konstaterede, at Alfredo havde flækket en tand. Dyrlægen fjernede det meste af tanden, men lod et lille stykke sidde, da han ikke ville være for hård for ham. Han mente bestemt ikke at det ville skabe problemer for lille Alfredo, men i dag opførte han sig igen mærkeligt, og vi tog ham indenfor, for at kunne holde øje med ham. Han har ikke spist noget af sin gulerod, gren eller foder. Sidste gang fik vi besked på at give ham noget mos, så det har jeg også givet ham 4-5 gange i dag. Han har ikke som sådan noget imod at jeg giver ham det, men det har ikke hjulpet på ham. Jeg har også sørget for, at han har fået noget at drikke ved hjælp af en skål. Lige nu ligger han bare stille og roligt, og rykker sig ind i mellem.
Kan det være det sidste stykke af tanden, som dyrlægen lod sidde, der nu giver Alfredo problemer? eller kan det være noget helt andet? Jeg håber I kan hjælpe mig, da jeg er meget bekymret for ham. Tak på forhånd. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfører sig mærkeligt.
Kommentér på:
Opfører sig mærkeligt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce