{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

kaninhop i Nordjylland? {{forumTopicSubject}}

Hej nordjyder smiley
Er der nogen af jer, der hopper i Nordjylland? Findes der klubber eller andre sammenhænge hvor man mødes og evt. kan få lidt undervisning?
Jeg er ny i kaninverdenen. (og sådan set også relativt ny i nordjylland;) Jeg bor i Aalborg og har en lidt over 4 mdr. gammel hunkanin, Frida Kahlo, der er en blanding af løvehoved, teddy og dværgvædder (der kommer snart flere billeder op). Hun laver nogle enorme krumspring, når hun tager sine racer-rundture i stuen. Nu derfor jeg begyndt at spekulere på at træne hende lidt i hop.. .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaninhop i Nordjylland?
  • #1   5. sep 2013 Hej Lea

    Hop i nordjylland er desværre en sjælden ting.. Det betyder, at der netop er brug for en gruppe børn, unge og/eller voksne, der har lyst til at gå igang.

    Som jeg har skrevet mange gange før, står vi i lokalforening østhimmerland klar til at hjælpe med nogle af de praktiske omstændigheder, så længe "I" som hoppere kan stille med en gruppe, der er villig til at forpligtige sig til jævnlig træning over en længere periode - ikke bare den første uge eller måned..!

    Jeg håber I kan finde sammen, jeg kan se der efterhånden er en lille håndfuld piger i selve Aalborg, der gerne vil det her smiley


  • #2   10. sep 2013 Hej - og tak for dit svar. Jeg er kontakt med en gruppe unge piger i Aalborg. Som faktisk træner i dag men jeg kan ikke være der i dag. Jeg håber dog at mødes med dem en dag - jeg vil give beskeden videre om mulighed for starthjælp. Tak for den
    smiley Og giv endelig lyd hvis du hører om andre voksne som mig der er interesset i hop i Aalborg. Mange hop-hilsner Lea


  • #3   12. dec 2013 Jeg er medlem af en gruppe, der hedder Vendsyssel Kaninhop på Facebook smiley
    Der hopper 'vi' hver anden søndag, i ulige uger smiley
    Jeg er sikker på, at du er velkommen smiley


  • #4   12. dec 2013 Det er forresten lidt udenfor Frederikshavn smiley

Kommentér på:
kaninhop i Nordjylland?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce