{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

[tilbydes] Aalborg <-> København {{forumTopicSubject}}

Jeg kan tage smådyr med på denne tur:
d. 5. april tager jeg lyntoget fra Aalborg til Kbh H - tager af sted kl 12:00 og lander på Kbh hovedbanegård kl 16:22
d. 7. april regner jeg med at tage lyntoget retur igen 15.50 fra Kbh H til Aalborg og er i Aalborg ved 20-tiden (skal nok lige finde det præcise tidspunkt)

Pris per snud: 50,- - og de skal stå på min konto inden jeg står på toget fredag!
jeg vil IKKE stå og huske folk på at betale på en station - det har jeg kun dårlige erfaringer med! Er pengene ikke på kontoen kommer dyret bare ikke med - uanset hvem man er! smiley
Man sørger selv for transportkasse! Jeg har hverken lyst til eller mulighed for at ligge transportkasse til. den skal naturligvis indeholde alt det nødvendige for dyret på turen.
Jeg skal have mobil nummer på den der afleverer og den der modtager, samt helt klar aftale med begge parter.

Fra torsdag til fredag og igen fra søndag til mandag kan jeg have dyr overnattende i deres transportkasse hos mig i Aalborg - hvis bare de er pakket, så de kan klare en overnatning. Jeg ser dog helst at dyrene afleveres/afhentes på banegården, så dyrets tur bliver kortest muligt! smiley og jeg har ikke bure de kan overnatte i, så det bliver i deres transportkasse, hvis det er.
Jeg kan som udgangspunkt ikke have dyr overnattende i Kbh fra fredag til søndag, der hvor jeg overnatter.
Dog hvis det er hamstere som skal transporteres ifm. hamsterudstillingen, så kan de godt få lov at overnatte fra lørdag til søndag med lidt god vilje smiley

send mig en besked, hvis du mangler fra Aalborg til Kbh - eller kbh til Aalborg.
Jeg opdaterer her, hvis der måtte være fyldt den ene eller anden vej smiley
så send en besked, hvis det er.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [tilbydes] Aalborg <-> København
Kommentér på:
[tilbydes] Aalborg <-> København

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce