{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Reglerne bliver lavet om!? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu laver jeg altså desværre reglerne om, da det gruppen bliver brugt for, ikke lige var det der var meningen med den, desværre!
Jeg vil slet slet ikke hænge nogle ud, for der har ikke været nogle regler, der har sagt noget om at man ikke må, men fra nu af, må man ikke:

- Reklamere for ens annoncer (med mindre der er givet tilladelse)
- Gruppen handler om billedredigering, men dog kun i det omfang, at det er et officielt billedredigeringsprogram man har hentet, og ikke billedredigering online (dvs på en hjemmeside)
- Hvis i skal snakke om bedømmelse herinde osv., skal det være på den måde, at man kommentere hvordan billederne er taget (vinkel, lukketid, blende, farve, motiver, lys osv.)

Tror at det var det, men det bliver skrevet ind i reglerne, hvis det kommer mere, og også her hvis jeg husker det smiley
Som sagt er det ikke for at hænge nogle ud, at jeg laver det her, men fordi jeg ikke lige havde regnet med, at min gruppe skulle bruges til det, som den ind til videre er blevet brugt mest til smiley

Til dem der gerne vil reklamere for deres annoncer, og vil have hjælp til hvilke billeder de skal have på deres gnaver og kaniners profil, vil jeg sige at i kan melde jer ind i min anden gruppe: http://www.gnavergalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=228
Den er til alt sådan noget! smiley

Håber på en god og seriøs gruppe her, der handler om det at tage billeder og få det bedste ud af dem! smiley

Ps. Nu håber jeg ikke at nybegyndere ikke føler sig velkommen? Det er de selvfølgelig! smiley
Det var kun gruppens emne, som jeg rettede lidt til! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reglerne bliver lavet om!?
Kommentér på:
Reglerne bliver lavet om!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce