{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Hej :D {{forumTopicSubject}}

og tak fordi jeg måtte være medlem.

Jeg har fået en dejlig Fransk vædder. Nu er jeg så kommet i tvivl om han skal kasteresres.

Har hørt det skulle lugte frygtelig når han tisser når han er blevet kønsmoden. Passer det? Og vil han stoppe med at vokse hvis vi tager hans mandelige dele smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej :D
  • #1   31. jan 2012 Hej Susanne. Først og fremmest tillykke med din nye kanin.

    En kasteration er en stor operation for et lille dyr som en kanin. Jeg er ikke imod neutraliseringer generelt, men jeg synes at det er unødvendigt hvis det ikke er fordi at kaninen stresser pga. mange hormoner eller lignende. Du kan på nuværende tidspunkt ikke vide hvorvidt han kommer til at lugte eller ej. Nogle kaniner sviner meget, imens andre er rigtig gode til kun at bruge et hjørne - og så er det jo ganske nemt at gøre rent efter dem. Jeg synes helt bestemt at du skal vente og se tiden an til han bliver kønsmoden før du begynder at overveje en kasteration.


  • #2   31. jan 2012 Lykkeline
    Mange tak. Jeg havde bare forstået det som om at det skulle gøres inden de 4 mdr. Men så vil jeg vente og se. Er heller ikke imod, men syntes det er synd, og vil helst ikke risikere at miste ham for det


  • #3   1. feb 2012 Vores ene kanin Stampe blev kastreret, da han var 5 måneder, da vurderede dyrlægen at han var stor nok. Han lugter aldrig og er en skøn kanin (1/2 vædder). Vores anden kanin Speedy på 3 1/2 år har lugtet slemt indimellem det sidste års tid og er nu begyndt at strinte, så nu skal han også kastreres, jeg fortryder at vi ikke har fået det gjort før. De er begge to renlige (lige bortset fra strinteriet fra den ene) og bruger et hjørnetoilet.

  • #4   1. feb 2012 enig med lykkeline smiley

  • #5   1. feb 2012 Ej, det er svært.

Kommentér på:
Hej :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce