{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Hilfeee {{forumTopicSubject}}

Hej alle i gnaver elskere!
Jeg har et problem med mit marsvin, Napoleon. Det har stået på i rigtig lang tid nu, og jeg aner simpelthen ikke hvad der er galt med ham.. Det startede med, at han begyndte at blive sådan lidt døsig i sine bevægelse og tumlede rundt, når han gik. Han holdte lidt op med at spise, hvilket har ført til voldsomt vægttab. Efterhånden begyndte han også at savle rigtig meget, så jeg tænkte der var noget med hans tænder.. Jeg fik en tid ved en dyrelæge, men han sagde, at hans tænder ikke fejlede noget. Han viste heller ikke, hvorfor han holdte op med at spise. Så han gav mig noget antibiotika med hjem, som han skulle have i 5 dage i tilfælde af en infektion i munden. Men Nu er det bare blevet værre.. han savler stadig nogle gange, og han sover hele tiden. Når jeg giver ham salat og andet grønt bliver han sig selv igen, men når han er færdig, sætter han sig bare over i et hjørne igen og hænger. Man kan mærke hans ribben og hofteknogler nu. Han går sammen med Diego, og jeg ved ikke om det er fordi han har fået stress eller noget, siden han er blevet sådan her? Napoleon bliver 2 år til sommer, så det kan heller ikke skyldes alderen.. Håber virkelig på at nogen giver sig tid til at læse min besked og komme med forslag eller noget. På forhånd: Mange tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hilfeee
  • #1   7. maj 2010 Er han blevet tjekket for kræft?

  • #4   7. maj 2010 Vi plejer at købe sådan nogle store sække med alt muligt godt i, som de er rigtig glade for.. Men vi køber det i Randers, så der går altid lidt tid før vi kan komme ned efter noget nyt. Så når vi løber tør, køber vi noget almindeligt fra Brugsen, som de er vandt til at få. Det er bare mærkeligt, at han reagerer sådan her lige pludselig, synes jeg.. Jeg ved godt det ikke er godt at ændre deres kost, men det er også kun kortvarigt. Jeg bor i Løgstør, nordjylland. Jeg har godt nok overvejet at tage ham til en anden læge

  • #5   8. maj 2010 Nej, han er en blanding af en crested og en langhåret (ved ikke hvad de kaldes) smiley

Kommentér på:
Hilfeee

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce