{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Objektiv? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. smiley

Jeg ville gerne lige spørge hvilket objektiv i syndes er bedst og hvilket i kan anbefale til mig med et
nikon D3000 Dx kamera

Jeg ville gerne kunne tage close-up billeder meget tæt på af f.eks. myg og bier
der skal være meget lys i billedet Og det skal helst være mindst omkring de 200mm zoom Og der skal være auto fokus Da jeg ikke fatter hvordan man gør med manuel xD Prisen må højst være omkring de 4000-5000 smiley

Jeg ville være meget glad hvis du ville tage dig tid til at svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Objektiv?
  • #2   29. aug 2011 Har prøvet at finde ud af forskellen på et (F.eks.) 70-300 mm Makro og et Normalt 70-300 mm.. men jeg har aldrig kunnet finde en forskel som sådan jeg ved at man i makro fotografere små objekter og førstørre dem (som f.eks. en flue) Men det kan man vel også gøre ved et normalt? Lyset og dybden betyder jo rimelig meget og jeg vil ikke købe et som jeg fortryder senere men jeg syndes det er ufatteligt svært at finde ud af hvilket objektiv der ville være optimalt for mig

    Man kan nemt finde billige objektiver på ebay og ellers må jeg spare sammen i lidt længere tid. smiley


  • #3   29. aug 2011 Okay.. så har jeg kigget mig lidt mere omkring..

    Hvad mener i om-
    Nikon 70-300 mm
    Nikon 55-300 mm
    Nikon 55-200 mm

    Er på rimelig bar bund


  • #5   1. sep 2011 Hmm okay smiley Tak for hjælpen så må jeg jo bare prøve mig frem jeg ville bare gerne have hørt andres meninger smiley


Kommentér på:
Objektiv?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce