{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Hvad havde i gjordt!? {{forumTopicSubject}}

ved godt at der allerrede nu vil komme ubehagelige bedskeder men hold det i en pæn tone hvis du absolut er nød til at sig det!..
min mors kærste har lavet kaninbure. men de er simpelthen så tunge og løfte og der kun en låge i. Da je skulle lukke mine kaniner ind tog jeg fat i en af de små kaninunger og jeg løftede jo bare det tunge bur som jeg plejer. MEN! den her gang skulle være anderledes en alle andre dage! jeg tabt buret ned over den lille unge!:`( jeg kunne høre hvordan det sagde knæk i hendes lille krop!:`( jeg bankket så hårdt jeg kunne på min mormor´s terassedør.. selv naboen kom ud fordi han kunne høre mig banke. min mormor kom så hurtigt hun kunne. hun tog hende og sgade: jeg er bange for at vi ik kan gøre noget for hende. jeg græd endnu mere end jeg gjorde før!:`( min mormor ringede efter min mor. hun kom så hurtigt hun kunne. vi var bange for at hun havde brækket ryggen da hun slet ik reagerede på noget:`( men da min mor kom skulle hun jo os se at den reagerede. hun rørte sig ik ud af stedet. jeg var så ked af det! men pludslig kom der liv i den lille krop!:`) hun begyndte at bruge alle ben og gå! det var et mirakel!:`) hun fik til næste dag og hvis hun ik havde gjort fremskridt var der ik andet at gøre end at køre til dyrlægen. jeg sov ik hele natten! jeg fodrede hende med en sutteflaske der var blandet med vand og det foder hun får. næste dag havde hun allerrede gjort fremskridt!:`) hun begyndte selv at spise:`) hun var stadig øm men det var meget bedre nu:`) nu kan hun igen hoppe rundt og lege og spise næsten selv:`)<3
jeg har virkilig været ked af det! mine dyr er jo som min familie<3!
men mit spørgsmål er så hvad havde i gjordt hvis det havde været jer?:/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad havde i gjordt!?
Kommentér på:
Hvad havde i gjordt!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce