{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt?? {{forumTopicSubject}}

Min rotte, Bailey, opfører sig ikke normalt.. Han er sløv, viser ingen interesse for godbidderne og tumler lidt rundt, når han vil vaske sig på ryggen. Han er også begyndt at blive en smule hårløs nogle steder på kroppen, og jeg ved ikke hvad det er, men da jeg sad med ham kom der på et tidspunkt lidt gult snask. Jeg ved ikke hvad det er, og er lidt bekymret..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt??
  • #1   16. jul 2011 Mor Til Katja -: Hmm ja.. Bare et lille problem.. Min mor sagde direkte, at hun ikke ville køre til dyrlægen hvis det var............. *suk* Og jeg har ikke selv mulighed for at få ham derhen, og slet ikke betale en dyrlægeregning.... )':

  • #2   17. jul 2011 to bad - hvis din mor lader dyret lide, så overtræder hun dyreværnsloven!
    Den SKAL til dyrlæge, når den er dyrlægekrævende og det er din mors ansvar, så længe du er under 16!


  • #3   17. jul 2011 Ved det.

    Lige en opdatering:

    Bailey spiser og drikker som han plejer, viser stor interesse i rugbrød og mad igen. Og han er ikke sløv længere, han har masser af energi nu! Han kommer ikke ed noget gult snask mere, og hans bare pletter har vi prøvet at give lidt klorhexedin eller hvordan det nu staves. Mor og jeg har en mistanke om, at det måske var Saga som har 'plukket' ham, måske i leg eller noget. Og at han måske har forhindret Bailey i at spise og drikke, da han sommetider stod utrolig meget i vejen for Bailey da han sku ha noget og drikke eller noget og spise. Så vi har haft dem skilt ad i nat, og Bailey er nu som han plejer at være.


  • #4   17. jul 2011 du må for gud styld ikke give din rotte klorhexidil det er for kræftig for dem... smør den i helosansalve (staves???) det er i en blå tube ogkan fås alle steder... det bruger jeg til mine når de har nogle sår eller får hivet hår af... de kan være lidt hård ved hinanden de små kære

  • #5   17. jul 2011 marianne E: Okay tusind tak, det må jeg se om vi har noget af. Det burde vi ha.

  • #6   17. jul 2011 Klorhexidn kan altså sagtens bruges til rotter, både i flydende og pulver form smiley
    Det renser sår osv. ganske udemærket smiley


  • #7   17. jul 2011 Opdatering igen: Bailey er nu fuldstændig normal igen, det hjalp virkelig at få ham væk fra Saga. Der er intet at mærke på ham nu, kun at han er en lille smule træt.

  • #8   18. jul 2011 var ved dyrelæge med mine her for noget tid siden og hun sagde jeg for gud skyld ikke måtte brugedet det skulle være helosansalve

    dejligt at høre den har det godt igen


Kommentér på:
Hvad er der galt??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce