{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Kaninlejr i uge 31 - Østjylland {{forumTopicSubject}}

Så har kathrine og jeg arrangeret kaninlejr d. 3-5 august 2011 - det vil foregå hjemme hos hende nær Randers. (adresse bliver send ud til alle tilmelde)

Der vil være mulighed for overnatning og bespisning. Vi sover i telte. Dette er selvfølgelig valgfrit. Du kan komme og tage hjem igen, eller overnatte og spise. Du skal selv sørge for at have evt. bure med til kaninerne osv. Kathrine har en 'stald' hvor der ikke vil være så varmt om dagen og natten.
Du skal selvfølgelig selv have mad og div. med til kaninerne.

Vi hopper alle klasser i lige og kroget inkl. baby hop, med placeringer. Dette er en uoff. konkurrance/lejr. Tilmelding kan ske på: staldfreak@live.dk

<b>Ondag d. 3. august</b>: Vi ankommer kl. 16:00 og pakker ud, Kathrines mor laver aftensmad, hvis du er sulten allerede kl. 16., skal du selv have madpakke med.
<b>Torsdag d. 4. august</b>: Vi starter kl. 12:00 og hopper alle lige klasser. Start på baby og slut på elite
<b>Fredag d. 5. august</b>: Vi hopper alle krogede klasser og starter dog kl. 11:00, da der også skal være muglighed for hjem rejse, præmieoverrekkelse og oprydning.

Vi har fra valgt højde og længde, da vi egentlig ikke hvade springene til det osv.

Det koster 100 kr. at tilmelde i alle dagene, hvor Kathrines mor sørger for mad til os alle sammen. (Morgenmad, middagsmad, aftensmad og evt. lidt hygge)

Jeg modtager gene mails nu, men hvor du er helt sikker på at komme! Jeg modtager kun på mails og ikke herinde. Vi fraråder beskeder i forumemnet. Der er kun plads til at tilmelde 5 personer, så først til mølle! (jeg skriver herinde når de 5 personer er overskredet.) Det er valg frit fra hvor mange kaniner du tager med.
KH. Katrine og Marianne.

Der vil evt. blive taget billeder når der hoppes osv. (:
Vi ser frem til nogen hyggelige dage, når vi når dertil.

Det er også muligt at have kage og div. med til dagen hvor vi starter, da det kunne være lidt hyggeligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninlejr i uge 31 - Østjylland
Kommentér på:
Kaninlejr i uge 31 - Østjylland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce